خسارت ۸۴۰ میلیارد تومانی سیل به راه های استان کرمان/ محورهای شریانی استان باز هستند

سیدحمزه روح ‌الامینی گفت: سیل تقریبا به ۴۸۰ کیلومتر از راه های شریانی استان آسیب وارد کرده و میزان خسارت تاکنون حدود ۸۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است. سیدحمزه روح ‌الامینی در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمان در اثر وقوع سیل گفت: راه مسدودی وجود ندارد البته به […]

سیدحمزه روح ‌الامینی گفت: سیل تقریبا به ۴۸۰ کیلومتر از راه های شریانی استان آسیب وارد کرده و میزان خسارت تاکنون حدود ۸۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

سیدحمزه روح ‌الامینی در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمان در اثر وقوع سیل گفت: راه مسدودی وجود ندارد البته به غیر از راه های روستایی که وضعیت آنها را هنوز برآورد نکرده ایم؛ چرا که درگیر محورهای شریانی هستیم و البته هیچ کدام از محورهای اصلی و شریانی استان در حال حاضر مسدود نیستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به شکستن سد دَهج در شهرستان انار ابراز کرد: متأسفانه تنها خسارتی را که به ما وارد کرده است این است که در کیلومتر ده محور انار به سمت یزد، آب جمع شده و تردد را سخت کرده است.

وی ادامه داد: مسیر را شب گذشته بازگشایی کرده ایم؛ اما حجم آب بسیار زیاد است به گونه ای که کل محور را فرا گرفته و دریاچه بسیار بزرگی را ایجاد کرده است و راهداران در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

روح الامینی خاطر نشان کرد: سیل تقریبا به ۴۸۰ کیلومتر از راه های شریانی ما آسیب وارد کرده و حدود ۹۰ راه روستایی مسدود شده است؛ همچنین میزان خسارت تاکنون حدود ۸۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/م
 




خسارت ۸۴۰ میلیارد تومانی سیل به راه های استان کرمان/ محورهای شریانی استان باز هستند

منبع:آرمـان
? خسارت ۸۴۰ میلیارد تومانی سیل به راه های استان کرمان/ محورهای شریانی استان باز هستند