خسارت طوفان و باران شدید به خُرمای عنبرآباد

طوفان و باران شدید در روز‌های اخیر ۲۲۵میلیارد تومان به نخیلات شهرستان عنبرآباد خسارت زد.  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان مدیر جهاد کشاورزی عنبر آباد گفت: در پی وقوع حوادث غیر مترقبه ، طوفان و رگبار و بارندگی  در روزهای گذشته ، بیش از  ۴۵۰هکتار از نخیلات این شهرستان ۲۵ تا ۳۰ درصد خسارت […]

طوفان و باران شدید در روز‌های اخیر ۲۲۵میلیارد تومان به نخیلات شهرستان عنبرآباد خسارت زد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان مدیر جهاد کشاورزی عنبر آباد گفت: در پی وقوع حوادث غیر مترقبه ، طوفان و رگبار و بارندگی  در روزهای گذشته ، بیش از  ۴۵۰هکتار از نخیلات این شهرستان ۲۵ تا ۳۰ درصد خسارت دیده و بر اثر ریزش میوه ، ترشیدگی و خشکیدگی خوشه  ۲۲۵ میلیارد تومان خسارت وارد شده است .

محسن طاهری افزود: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده ، کارشناسان بیمه محصولات کشاورزی در حال ارزیابی  هستند و خسارت واردشده به باغ های پوشش بیمه محصولات کشاورزی پرداخت خواهد شد.

 طوفان همراه با تگرگ و باران به نخیلات روستاهای حاجی آباد ، سعدآباد ، گزآباد ، جهادآباد ، تلشیراز و … در عنبر آباد خسارت سنگینی وارد کرد.

دانلود

کد ویدیو

بارش های رگباری و تندبادهایِ لحظه ای در برخی مناطق استان کرمان امروز هم ادامه داشت و از پس فردا چهارشنبه ورزش باد نسبتا شدید در جنوب ، شرق و جنوب شرق استان کرمان پیش بینی می شود.

 

دانلود

کد ویدیو




خسارت طوفان و باران شدید به خُرمای عنبرآباد

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? خسارت طوفان و باران شدید به خُرمای عنبرآباد