خدمت رسانی به مردم در اندیشه وعمل بسیج

فرمانده سپاه ثارالله استان : هفته بسیج فرصت ارزشمندی برای اعتلای نام و رویکرد بسیج و کشف و شناساندن نیروهای جبهه انقلاب در گام دوم است . به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار معروفی در نشستی با مدیر کل و شورای معاونان صدا وسیمای مرکز کرمان افزود: رویکرد بسیج خدمت رسانی به مردم […]

فرمانده سپاه ثارالله استان : هفته بسیج فرصت ارزشمندی برای اعتلای نام و رویکرد بسیج و کشف و شناساندن نیروهای جبهه انقلاب در گام دوم است .

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار معروفی در نشستی با مدیر کل و شورای معاونان صدا وسیمای مرکز کرمان افزود: رویکرد بسیج خدمت رسانی به مردم در زمینه های مختلف است ودر این راستا طرحهای خدمت رسانی و محرومیت زدایی متعددی در هفته بسیج افتتاح می شود .

وی همچنین از همکاری صداو سیمای مرکز کرمان در انعکاس برنامه های مختلف سپاه ثارالله قدردانی کرد.

مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان هم در این نشست از بسیج به عنوان الگویی اسلامی یاد کرد و گفت اندیشه بسیج خدمت رسانی به مردم و به فکر مردم بودن است .

آقای علیرمضانی از آمادگی این مرکز برای پوشش برنامه های هفته بسیج خبر داد و افزود در هفته بسیج ۱۶ عنوان برنامه در تلویزیون ،چهارده عنوان برنامه در رادیو ، ۶ عنوان برنامه در فضای مجازی و ۵ عنوان برنامه در خبر پیش بینی شده است .




خدمت رسانی به مردم در اندیشه وعمل بسیج

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? خدمت رسانی به مردم در اندیشه وعمل بسیج