خدمت‌رسانی به مردم در صدر برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۸ بهمن‌ماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر که با حضور مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که زمینه ایجاد شور و نشاط در محلات مختلف شهر فراهم شود، گفت: امیدواریم […]

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۸ بهمن‌ماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر که با حضور مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که زمینه ایجاد شور و نشاط در محلات مختلف شهر فراهم شود، گفت: امیدواریم برنامه‌ها با قدرت و قوت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دهه فجر امسال ضرورت ویژه‌ای دارد، ادامه داد: دشمن هر سال برنامه‌ریزی‌هایی برای ضربه به انقلاب دارد و ما نیز باید در مقابل کار ویژه‌ای انجام دهیم. امسال دشمن تلاش برنامه‌ریزی شده و مفصلی انجام داد اما مردم علیرغم گلایه‌ها با دشمن همراهی نکردند.

فداکار با اشاره به اقدامات رذیلانه دشمن در شهادت جوانان ایران، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: جنس برنامه‌های امسال باید به سمت خدمت‌رسانی به مردم پیش رود و مردم باید مزه این خدمت را بچشند.

وی با تأکید بر برگزاری با شکوه مراسم ۲۲ بهمن، گفت: مردم پای کار هستند و مسئولان باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند. همچنین برنامه‌هایی که به صورت مردمی در حال انجام است باید حمایت شوند.

استاندار کرمان تصریح کرد: ادارات و دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بزرگداشت دهه فجر داشته باشند. همچنین اجرای سرودهای میدانی در ایجاد شور و نشاط در جامعه و مکان‌های عمومی بسیار مهم است که می‌توان از ظرفیت‌های گروه‌های دانش‌آموزی در این زمینه استفاده کرد.

فداکار بر طنین‌انداز شدن شعار الله اکبر از مساجد استان تأکید کرد و گفت: فضاسازی شهری بسیار مهم است. همچنین باید زمینه ارتباط روحانیت با کودکان و نوجوانان فراهم شود.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه در حوزه‌های مختلف همزمان با دهه فجر در کرمان، گفت: ایجاد فضای شور و نشاط، فضا سازی محیطی، برگزاری جشن‌های باشکوه، بیان دستاوردهای انقلاب، جهاد تبیین و پاسخ‌گویی به شبهات، تبیین جایگاه ولایت، تبیین نقش ولایت و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب و مردمی برگزار شدن برنامه‌ها از مهمترین محورهای مورد تأکید در جلسات بود و تلاش داریم بُعد مردمی برنامه‌ها را تقویت کنیم.

در ادامه جلسه مسئولان هر کدام از کمیته‌ها به بیان شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر پرداختند که افتتاح ۹۲۴ پروژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، نواختن زنگ انقلاب، برپایی موکب‌های انقلاب، افتتاح موزه فرش و سنگ، برگزاری جشن‌های متعدد، رونمایی از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در دانشگاه آزاد، برپایی جشن در بقاع متبرکه، برپایی جشن دهه فجر در تمام مکان‌های تحت تصدی انجمن زرتشتیان کرمان، پخش سرودهای انقلابی در آتشکده کرمان، برگزاری برنامه مهمانی لاله‌ها، برگزاری جشنواره موسیقی فجر، برپایی نمایشگاه‌های عکس هنر و انقلاب، افتتاح تالار بزرگ فرهنگ و هنر کرمان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، فرهنگی و علمی، برگزاری مسابقات عکاسی و کتاب و کتابخوانی و… از جمله این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام




خدمت‌رسانی به مردم در صدر برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? خدمت‌رسانی به مردم در صدر برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد