خدمات موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان در کربلا؛ از پخت ۶۵ هزار قرص نان تا توزیع روزانه ۱۲ هزار بستنی بین زوار

مسؤول موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان خدمات این موکب در کربلا شامل توزیع وعده و میان‌وعده غذایی، پخت روزانه ۶۵ هزار قرص نان و تولید و توزیع روزانه ۱۲ هزار عدد بستنی و دیگر خدمات این موکب را تشریح کرد. محمود احمدیان مسؤول موکب بی‌بی‌شهربانو رفسنجان در گفت‌گو با فت فتو اظهار کرد: این موکب از […]


مسؤول موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان خدمات این موکب در کربلا شامل توزیع وعده و میان‌وعده غذایی، پخت روزانه ۶۵ هزار قرص نان و تولید و توزیع روزانه ۱۲ هزار عدد بستنی و دیگر خدمات این موکب را تشریح کرد.

محمود احمدیان مسؤول موکب بی‌بی‌شهربانو رفسنجان در گفت‌گو با فت فتو اظهار کرد: این موکب از ۱۵ شهریورماه در کربلای معلی مستقر و از زائران پیاده اباعبدالله‌الحسین(ع) پذیرایی می‌کند.

وی عنوان کرد: روزانه هفت‌هزار تا هشت‌هزار صبحانه، ۱۵ هزار پرس غذا در وعده ناهار و بین ۲۰ تا ۲۵ هزار پرس غذا برای شام بین زوار توزیع می‌شود.

احمدیان عنوان کرد: حدود ۶۰ خادم از رفسنجان و ۱۰۰ خادم از شهرهای دیگر در این موکب همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دو دستگاه نانوایی همراه موکب است که روزانه ۶۰ هزار تا ۶۵ هزار قرص نان پخت می‌کنند، افزود: دو دستگاه کباب‌پز و سایر تجهیزات مورد نیاز همراه موکب است، همچنین دستگاه بستنی‌ساز روزانه ۶ ساعت بستی تولید می‌کند و هر روز ۱۲ هزار عدد بستنی تولید و در این گرمای هوا از زائران پذیرایی می‌کنیم.

احمدیان از تولید روزانه هفت‌هزار عدد شیرینی در دستگاه شیرینی‌پز موکب خبر داد و گفت: شیرینی‌های تولیدی به‌عنوان میان‌وعده در میان زائران توزیع می‌شود.

وی متذکر شد: موکب بی‌بی‌شهربانو رفسنجان تا سه روز بعد از اربعین در کربلا مستقر و خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





خدمات موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان در کربلا؛ از پخت ۶۵ هزار قرص نان تا توزیع روزانه ۱۲ هزار بستنی بین زوار

منبع: فــارس
? خدمات موکب بی‌بی شهربانو رفسنجان در کربلا؛ از پخت ۶۵ هزار قرص نان تا توزیع روزانه ۱۲ هزار بستنی بین زوار