خبر نگاران پنج شهرستان جنوبی با منصور شکرالهی نماینده مردم دیدار کردند

خبرنگاران پنج شهرستان جنوبی در صحن علنی مجلس مورد استقبال حاج منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی روبه رو شد.  به گزارش فت فتو  از فاریاب حضور اصحاب رسانه ۵شهرستان جنوبی در صحن علنی مجلس  شورای اسلامی با استقبال منصور شکرالهی نماینده ی مردم حوزه ی انتخابیه پنج شهرستان جنوبی رو به رو شد.   […]

خبرنگاران پنج شهرستان جنوبی در صحن علنی مجلس مورد استقبال حاج منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی روبه رو شد.

 به گزارش فت فتو  از فاریاب حضور اصحاب رسانه ۵شهرستان جنوبی در صحن علنی مجلس  شورای اسلامی با استقبال منصور شکرالهی نماینده ی مردم حوزه ی انتخابیه پنج شهرستان جنوبی رو به رو شد.

 
 در حاشیه جلسه ی صحن علنی مجلس پیرامون رای اعتماد به وزیر پیشنهاد مسکن و شهرسازی، پس از اتمام جلسه ی صحن ، اصحاب رسانه به دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتند.
 
  در این جلسه ابتدا منصور شکرالهی به تنویر وضعیت کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه ی انتخابیه پنج شهرستان جنوبی پرداخت و سپس وقت را در اختیار هر یک ازخبرنگاران ۵ شهرستان جنوبی گذاشت.
 
 در این جلسه که وزیر و معاونین مربوطه حضور داشتند، در رابطه باموسسات فرهنگی و  جذب بودجه های تخصیص یافته جدول ۱۷ و کمبود نیروی انسانی و سلب امتیاز برخی از نشریات اعمال ماده ۱۶ و نبود سازمان ها و موسسات حج و زیارت در برخی از شهرستانها و زمانبر بودن درخواست مجوز برای ثبت رسانه های درخواستی گفتگو و تبادل نظر شد
که مقرر شد تمام موارد مطروحه طی نامه ای جمع بندی و از طرف منصور شکرالهی به دفتر وزیر ایفاد شود و وزیر ارشاد قول داد که با حسن ظن حتی مصوبات سفر رئیس جمهور را که به عنوان نماینده ی وی به کهنوج عزیمت کرده بودند به اطلاع نماینده ی  مردم شریف حوزه ی انتخابیه پنج شهرستان جنوبی برساند.
انتهای پیام/




خبر نگاران پنج شهرستان جنوبی با منصور شکرالهی نماینده مردم دیدار کردند

منبع:آرمـان
? خبر نگاران پنج شهرستان جنوبی با منصور شکرالهی نماینده مردم دیدار کردند