خاتون بم نزدیک تر به قهرمانی لیگ برتر اما شهرداری سیرجان دورتر از جام

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، بمی‌ها به قهرمانی نزدیک‌تر شدند، دست سیرجانی‌ها از جام دورتر شد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در هفته چهاردهم مسابقات، خاتون بم، در خانه زارع باتری سنندج با ۳ گل به برتری رسید و با ۴۰ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد. در این مسابقه زهرا […]

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، بمی‌ها به قهرمانی نزدیک‌تر شدند، دست سیرجانی‌ها از جام دورتر شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در هفته چهاردهم مسابقات، خاتون بم، در خانه زارع باتری سنندج با ۳ گل به برتری رسید و با ۴۰ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.

در این مسابقه زهرا قنبری ۲ گل و نگین زندی یک گل برای بمی‌ها به ثمر رساندند.
شهرداری سیرجان دیگر نماینده استان که در پی کسب نتایج ضعیف مریم جهان‌نجاتی را برکنار، و مهدیه آمیغی را جایگزین او کرده بود، در دیداری خانگی برابر بادرود تهران،دو بر یک شکست خورد اما با ۲۸ امتیاز در رده سوم باقی ماند، هرچند اختلافش با خاتون و سپاهان، بیشتر شد.

پس از بازی های این هفته، تیم فوتبال خاتون بم با ۴۰ امتیاز در صدر، سپاهان اصفهان با ۳۶ امتیاز دوم و شهرداری سیرجان با ۳۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته اند و بادرود تهران نیز با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با جدا شدن از قعر جدول به رتبه نهم لیگ برتر بانوان صعود کرد.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی پیشین تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان نیز  در روزهای اخیر با حکم رییس فدراسیون فوتبال کشور به عنوان مربی فوتبال زیر ۲۰ سال دختران ایران معرفی شد.




خاتون بم نزدیک تر به قهرمانی لیگ برتر اما شهرداری سیرجان دورتر از جام

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? خاتون بم نزدیک تر به قهرمانی لیگ برتر اما شهرداری سیرجان دورتر از جام