حضور ۱۱ ایده و محصول فناور واحد کهنوج در بخش پایانی رویداد ملی گام دوم دانشگاه

یزدی رئیس واحد کهنوج گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز پس از چهل سال به بلوغ، تکامل و بالندگی رسیده است و از این پس دانشگاه وارد گام دوم خود می شود و به همین مناسبت رویدادی را با نام رویداد ملی گام دوم دانشگاه از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ خرداد برگزار می کند. به گزارش […]

یزدی رئیس واحد کهنوج گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز پس از چهل سال به بلوغ، تکامل و بالندگی رسیده است و از این پس دانشگاه وارد گام دوم خود می شود و به همین مناسبت رویدادی را با نام رویداد ملی گام دوم دانشگاه از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ خرداد برگزار می کند.

به گزارش فت فتو؛ یزدی رئیس واحد کهنوج گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است دغدغه مند و مسئله محور، محورهای این رویداد را به معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم قرار داده است که این رویداد در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است.

 
  یزدی ادامه داد: در این رویداد بخشی از فعالیت چهل ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و غیره عرضه خواهد شد و همه اینها یک هدف مشخص را پیگیری می کنند و آن هدف، حل مسائل و شرایط اقتصادی و اشتغال جوانان کشور در جهت خدمت همه جانبه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور است.
 
 وی اضافه کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه پیشرو در حوزه علم و فناوری، عزم خود را جذم کرده که به یک دانشگاه مسئله محور، کارآفرین و اشتغال آفرین تبدیل شود که در این راستا، *استان کرمان با حمایت آقای دکتر منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد استان در این خصوص فعالیت بسیاری داشته و با تمام پتانسیل و ظرفیت خود در رویداد ملی گام دوم شرکت خواهد کرد.
 
 رئیس واحد کهنوج بیان کرد: از دی ماه گذشته که واحدهای دانشگاهی درگیر برگزاری رویدادهای علمی مختلف بوده اند، واحد کهنوج در بهمن و اسفند ۱۴۰۰، با برگزاری بیست و یک رویداد مهم علمی، در استان کرمان رتبه اول را به دست آورده و این حرکت در تاریخ دانشگاه آزاد کهنوج بی نظیر بوده است.
 
 
وی با اشاره به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با رویداد گام دوم گفت: در کلِ استان از مجموعه ایده ها و محصولاتی که برای رقابت نهایی انتخاب شده اند، ۶۰ ایده به مرحله پایانی راه پیدا کردند که از مجموع آنها در ۱۴ واحد دانشگاهی ۱۱ ایده و محصول متعلق به دانشگاه آزاد کهنوج میباشد که لازم است از حمایت های آقای دکتر منتظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و تلاش های دکتر امین گنجعلی مسئول مرکز رشد واحد کهنوج تشکر و قدردانی نمایم.
 
 عضو هیات علمی واحد کهنوج ابراز امیدواری کرد و اذعان کرد:  با تغییر نگرشی که در دانشگاه در بحث کارآفرینی ایجاد شده، روزی دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به انتخاب اول متقاضیان ورود به دانشگاه شود و افزود دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج تمام تلاش خود را در جهت تربیت آینده سازان کشور عزیزمان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار خواهد برد.

انتهای پیام/ک




حضور ۱۱ ایده و محصول فناور واحد کهنوج در بخش پایانی رویداد ملی گام دوم دانشگاه

منبع:آرمـان
? حضور ۱۱ ایده و محصول فناور واحد کهنوج در بخش پایانی رویداد ملی گام دوم دانشگاه