حراج پیراهن مس رفسنجان در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد

فت فتو/کرمان مدیر مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(علیه السلام) هرمزآباد رفسنجان گفت: اهداء لباس امضا شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به این مرکز، فرصت مناسبی فراهم آورده تا خیرین بزرگوار و یا هواداران این تیم با خرید این لباس، عواید آن را به امور خداپسندانه اختصاص دهند. “علی محمدصادقی” در گفت و گو با […]

فت فتو/کرمان مدیر مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(علیه السلام) هرمزآباد رفسنجان گفت: اهداء لباس امضا شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به این مرکز، فرصت مناسبی فراهم آورده تا خیرین بزرگوار و یا هواداران این تیم با خرید این لباس، عواید آن را به امور خداپسندانه اختصاص دهند.

“علی محمدصادقی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به نخستین حضور تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر در سال گذشته، اظهار کرد: پیراهن امضا شده بازیکنان این تیم، قطعاً برای هواداران و دوستداران تیم فوتبال مس رفسنجان در سالهای آینده یادگاری ارزشمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه این کار طی یک مزایده انجام خواهد شد، بیان کرد: علاقه مندان شرکت در مزایده فروش لباس امضا شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکز واقع در هرمزآباد، خیابان شهید مفتح نبش مفتح ۲ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۹۱۱۰۲۷ تماس حاصل فرمایند.

محمدصادقی همچنین تصریح کرد: مرکز امام حسن مجتبی (علیه السلام) هرمزآباد حدود یک سال و نیم قبل با همت خیرین بزرگوار شروع به کار کرده و به ثبت رسیده و ۱۵۰ خانوار را تحت پوشش خود دارد.

وی خاطرنشان کرد:  لباس اهدایی  مربوط به حامد نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس است که دیگر بازیکنان و کادر فنی آن را امضا کرده و باشگاه صنعت مس رفسنجان در راستای مسئولیت های فرهنگی ورزشی خود آن را طی مراسمی به مسئول مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه السلام اهدا کردند.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? حراج پیراهن مس رفسنجان در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد