حدود ۶۰ درصد فرهنگیان استان کرمان واکسن کرونا تزریق کرده اند

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون ۲۵ هزار و ۲۳۰ نفر از فرهنگیان استان در برابر ویروس کرونا خبر داد. “احمد اسکندری نسب” امروز ۳۱ مردادماه ضمن قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، طرح واکسیناسیون فرهنگیان در استان کرمان نیز به صورت رسمی آغاز شده […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون ۲۵ هزار و ۲۳۰ نفر از فرهنگیان استان در برابر ویروس کرونا خبر داد.

“احمد اسکندری نسب” امروز ۳۱ مردادماه ضمن قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، طرح واکسیناسیون فرهنگیان در استان کرمان نیز به صورت رسمی آغاز شده و این طرح شامل همه معلمان مدارس دولتی و غیردولتی، کادر اداری و نیروی های بازنشسته حق التدریس شاغل در استان است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا همه معلمان قبل از شروع مهرماه، واکسن کرونا را دریافت کنند، افزود: وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید، چهار سناریوی متفاوت شامل؛ «برگزاری کلاس های مجازی در بستر شبکه شاد»، «نیمه حضوری»، «برپایی کلاس حضوری فقط برای دروس تخصصی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی» و «حضوری کامل» را برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان جامانده از طرح واکسیناسیون می توانند با مراجعه به سامانه https://salamat.gov.ir/ ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه های تعیین شده مراجعه نمایند.

وی افزود: واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان در مجتمع سعادت، واقع در میدان علی ابن ابی طالب علیه السلام(فابریک) و سالن ورزشی شهید سام نژاد واقع در خیابان نماز انجام می شود.

انتهای پیام




حدود ۶۰ درصد فرهنگیان استان کرمان واکسن کرونا تزریق کرده اند

منبع:ایـسنا
? حدود ۶۰ درصد فرهنگیان استان کرمان واکسن کرونا تزریق کرده اند