حجت دلفاردی شهردار «جیرفت» شد

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، حجت دلفاردی با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار جیرفت انتخاب شد. سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت در گفت‌وگو با فت فتو با بیان روند انتخاب شهردار جیرفت اظهار کرد: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، اعضای شورا، با اکثریت آرا، حجت دلفاردی را با توجه به تخصص و […]


در جلسه امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، حجت دلفاردی با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار جیرفت انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت در گفت‌وگو با فت فتو با بیان روند انتخاب شهردار جیرفت اظهار کرد: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، اعضای شورا، با اکثریت آرا، حجت دلفاردی را با توجه به تخصص و تجربه به‌عنوان شهردار منتخب شهر جیرفت معرفی کردند.

 سمانه کوهستانی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر جیرفت خود را متعهد به مردم برای ساختن شهری در خور شأن شهروندان جیرفتی می‌داند، عنوان کرد:  در اجرای ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، با اجماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر و پس از رای‌گیری انجام شده بین اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت حجت دلفاردی با کسب اکثریت آرای لازم به‌عنوان شهردار شهر جیرفت انتخاب شد.

 عضو شورای اسلامی شهر جیرفت  با اعلام روند انتخاب شهردار در قانون خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مراتب جهت صدور حکم انتصاب وی به‌عنوان شهردار جیرفت به مراجع ذی‌صلاح اعلام می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





حجت دلفاردی شهردار «جیرفت» شد

منبع: فــارس
? حجت دلفاردی شهردار «جیرفت» شد