حاشیه در کمیته امداد معنا ندارد

فت فتو/کرمان مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان گفت: در کمیته امداد حاشیه معنی ندارد و باید به اصل ماجرا برسیم و توفیقاتی که حاصل شده به همین جهت بوده است. یحیی صادقی امروز ۱۲ تیرماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: دیدن وضعیت دردآور خانواده های نیازمند، از خاطرات […]

فت فتو/کرمان مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان گفت: در کمیته امداد حاشیه معنی ندارد و باید به اصل ماجرا برسیم و توفیقاتی که حاصل شده به همین جهت بوده است.

یحیی صادقی امروز ۱۲ تیرماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: دیدن وضعیت دردآور خانواده های نیازمند، از خاطرات تلخ و دیدن رتبه تک رقمی کنکور فرزندان خانواده مددجویان از لحظات شیرین کار در استان کرمان بود.

وی با اشاره به برخی اقدامات کمیته امداد در شش سال گذشته افزود: بیش از ۱۰۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در استان وارد مدار شده و بعضا خانواده های کمیته امداد ماهیانه ۴ میلیون تومان برق به دولت می فروشند.

صادقی در ادامه تصریح کرد: نگاه ما به توانمندی همه جانبه خانواده ها بود و هر کس در هر زمینه ای می توانست کار کند، همان حوزه را دنبال می کردیم.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: در سال گذشته از ۳۵ هزار شغلی که در استان کرمان ایجاد شد، ۱۵ هزار مورد مربوط به کمیته امداد بود که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شد و بر این اساس بیش از ۹۲ درصد این اشتغال‌ها واقعی بوده است.

وی افزود: بنده در مراسم معارفه ام اعلام کردم که فرصت کم داریم و نباید به حواشی بپردازیم. در کمیته امداد حاشیه معنی ندارد و باید به اصل ماجرا برسیم و توفیقاتی که حاصل شده به همین جهت بوده است.

صادقی با اشاره به اینکه کمک خیران کرمانی به کمیته امداد به ۶۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده، تصریح کرد: بسیاری از ادارات هستند که ۱۰۰ درصد کارمندان آن اداره حامی ایتام هستند.

وی در پایان از فضای همدلی و تعامل دستگاه های مختلف از جمله ارتش و نیروی انتظامی با کمیته امداد در استان کرمان تشکر کرد.

به گزارش فت فتو، در این مراسم از خدمات یحیی صادقی تکریم و ناصر عسکری نژاد به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان معرفی شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد باید به قشر آسیب پذیر جامعه محبت کند. ماموریت دوم رسیدگی و ساماندهی این قشر است و ماموریت سوم کمیته امداد توانمندسازی است که به قابلیت ها و ظرفیت های انسان توجه می کند و کمک می کند تا ظرفیت ها و قابلیت هایی که در هر انسانی است، از قوه به فعل تبدیل شود و انسانی با عزت و کرامت در زندگی خودش موفق باشد.

وی با اشاره به ویژگی های مدیران از جمله متخلق به اخلاق خوب، جهادی کار کردن و … عنوان کرد: اگر کشور به طور کامل در دست مدیران جهادی قرار بگیرد رشد کشور چند برابر می شود.

علیدادی سلیمانی در پایان از خدمات و تلاش های یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد تشکر کرد و افزود: وی فردی خلاق، دارای ایده و برنامه ریز بود.

انتهای پیام




حاشیه در کمیته امداد معنا ندارد

منبع: ایـسنا
? حاشیه در کمیته امداد معنا ندارد