حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان

اهواز – فت فتو – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که از جمله آن تشویق حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت از تپه‌های پشت ورزشگاه بود. به گزارش فت فتو تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از […]

اهواز – فت فتو – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که از جمله آن تشویق حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت از تپه‌های پشت ورزشگاه بود.

به گزارش فت فتو تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور جمعه در ورزشگاه مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که پنجمین بازی فصل خود را در ورزشگاه خانگی انجام می‌داد در دیدار برابر مس انگیزه زیادی داشت تا سومین پیروزی خود را در این فصل کسب کند. در سوی مقابل تیم مس پس از باخت مقابل پرسپولیس آمده بود که از این دیدار امتیاز کسب کند.

در نیمه نخست بازی، شاگردان رضا مهاجری و محمد ربیعی موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در امر گلزنی ناموفق بودند.

با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان، در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

حامد لک دروازه بان سرشناس مس رفسنجان در این دیدار به دلیل محرومیت حضور نداشت همچنین محمد خرم الحسینی بازیکن نفت به دلیل مصدومیت غایب بود.

در نیمه اول بازی داور به رضا حافظی یکی از اعضای کادرفنی نفت مسجدسلیمان کارت زرد نشان داد که اعتراض نفتی ها را به همراه داشت.

لوسیانو پریرا بازیکن مس که قصد داشت داور را فریب بدهد کارت زرد دریافت کرد همچنین علی عبداله زاده بازیکن نفت به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

داور در دقایقی از نیمه دوم بازیکنان ۲ تیم را که سر یک صحنه با هم بحث می کردند به آرامش دعوت کرد.

نور ورزشگاه شهید بهنام محمدی و زمین چمن آن از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی همچون دیدارهای قبل نفت مسجدسلیمان چندان مطلوب نبود که نارضایتی هواداران ۲ تیم را در فضای مجازی به همراه داشت.

کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. 

در پایان بازی برخی از اعضای کادر فنی نفت که روی برخی صحنه ها معترض بودند قصد داشتند به سمت داور بروند که دیگر اعضای نیمکت مانع از این کار شدند.

بازی در اواخر نیمه دوم چند دقیقه ای به دلیل مصدومیت اسماعیل بابایی بازیکن مس متوقف و این بازیکن در نهایت تعویض شد.

هواداران نفت مسجدسلیمان با سر دادن شعار از کادر فنی و بازیکنان این تیم حمایت کردند. نفتی ها پیش از این در سه بازی قبل خود با شکست روبه رو شده بودند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۹ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند. همچنین تیم مس با ۱۳ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.




حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان

منبع: ایرنـا
? حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان