حادثه در معدن پابدانا جان دو کارگر را گرفت

فرماندار کوهبنان از فوت دو کارگر معدن پابدانا در حادثه ریزش این معدن خبر داد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان امروز در تشریح حادثه معدن زغالسنگ پابدانا اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب بر اثر ریزش معدن پنج نفر از کارگران معدن ۱۲_۱۴دچار حادثه شدند. وی […]


فرماندار کوهبنان از فوت دو کارگر معدن پابدانا در حادثه ریزش این معدن خبر داد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان امروز در تشریح حادثه معدن زغالسنگ پابدانا اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب بر اثر ریزش معدن پنج نفر از کارگران معدن ۱۲_۱۴دچار حادثه شدند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون کارگری و تیم‌های امداد و نجات سریع به منطقه معدنی اعزام شدند و اقدامات اولیه را برای نجات حادثه‌دیدگان آغاز کردند.

فرماندار کوهبنان گفت: عملیات امداد تا ساعت ۲۳ شب گذشته به طول انجامید که در نهایت در این حادثه از پنج کارگری که دچار حادثه شده بودند سه نفر آنها نجات پیدا کردند و دو نفر دیگر فوت کردند.

وی ابراز داشت: عملیات برای بیرون آوردن جنازه دو کارگر محبوس و فوت شده آغاز شد اما به‌دلیل ریزش‌های متوالی زغالسنگ تا ساعت سه شب کار ادامه پیدا کرد.

توکلی تصریح کرد: در حال حاضر جنازه دو کارگر فوت شده به پزشک قانونی جهت انجام مراحل قانونی فرستاده شده تا پس از صدور جواز دفن جهت خاک سپاری به زادگاه خود منتقل شوند.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب





حادثه در معدن پابدانا جان دو کارگر را گرفت

منبع: فــارس
? حادثه در معدن پابدانا جان دو کارگر را گرفت