حادثه آتش سوزی خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی بم مصدوم نداشت/ دانشجویان برای استفاده از کپسول آتش نشانی آموزش ندیده بودند

علیپور گفت:خوشبختانه هیچ گونه سوختگی برای هیچ دانشجویی رخ نداد و حتی یک مصدوم هم در این حادثه نداشتیم. فریدون علیپور در گفتگو با فت فتو؛ در رابطه با حادثه شب گذشته آتش سوزی در دو خوابگاه کانکسی دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت:خوشبختانه هیچ گونه سوختگی برای هیچ دانشجویی رخ نداد و حتی […]

علیپور گفت:خوشبختانه هیچ گونه سوختگی برای هیچ دانشجویی رخ نداد و حتی یک مصدوم هم در این حادثه نداشتیم.

فریدون علیپور در گفتگو با فت فتو؛ در رابطه با حادثه شب گذشته آتش سوزی در دو خوابگاه کانکسی دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت:خوشبختانه هیچ گونه سوختگی برای هیچ دانشجویی رخ نداد و حتی یک مصدوم هم در این حادثه نداشتیم.

رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی بم با اشاره به اینکه از زمان زلزله بم تعدادی کانکس در شهرستان  برای افراد فاقد خانه ساخته شده بود ادامه داد: این کانکس ها  تمامی استاندارهای کافی برای زندگی موقت را دارا بوده است و در حال حاضر هم تعدادی از این کانکس ها استفاده می کنند؛ اما  بعد از گذشت ۱۸ سال برخی از این کانکس ها شرایط اسکان را ندارند.

علیپور تشریح کرد: این نوع از حوادث امکان دارد حتی در منازل هم رخ دهد و احتمال اتصالی برق ها وجود دارد، اما حادثه خبر نمی کند و اتفاق لحظه ای رخ می دهد.

رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی بم  در پایان توضیح داد: علیرغم اینکه این کانکس ها دارای کپسول آتش نشانی هم بودند، اما دانشجویان برای استفاده از آنها و مهار آتش آموزش ندیده بودند.

انتهای پیام/ط




حادثه آتش سوزی خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی بم مصدوم نداشت/ دانشجویان برای استفاده از کپسول آتش نشانی آموزش ندیده بودند

منبع:آرمـان
? حادثه آتش سوزی خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی بم مصدوم نداشت/ دانشجویان برای استفاده از کپسول آتش نشانی آموزش ندیده بودند