حاج قاسم سلیمانی فتنه ی داعش که دامن گیر مذاهب شده بود را خنثی کند.

 حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم گفت: داعش با خوی وحشیگری افراد بسیاری از همه مذاهب به اسارت و بردگی گرفته و یا آنها را قتل عام می کرد اما سردار دلها طبق وعده ای که داده بود داعش را نابود کرد و موجب پیروزی جبهه مقاومت شد. به گزارش “فت فتو“؛ نشست خبری دومین سالگرد […]

 حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم گفت: داعش با خوی وحشیگری افراد بسیاری از همه مذاهب به اسارت و بردگی گرفته و یا آنها را قتل عام می کرد اما سردار دلها طبق وعده ای که داده بود داعش را نابود کرد و موجب پیروزی جبهه مقاومت شد.

به گزارش “فت فتو“؛ نشست خبری دومین سالگرد سپهبد پاسدار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت با حضور حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت، سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

 حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یوم الله ۹ دی ماه، گفت: قریب یک ماه قبل در راستای بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان جیرفت همچون سایر نقاط استان کرمان و کشور، ستادی به همت سپاه شهرستان تشکیل شد.

امام جمعه جیرفت افزود: در این مدت زمان بیش از ۵ جلسه هم افزایی و هماهنگی با ارگان ها و نهادهای شهرستان برگزار شد که یکی از نتایج آن، برگزاری یادواره شعر سردار دلها بود که در قالب جشنواره سراسری یادمان ولایت برگزار شد.

وی بیان کرد: در این یادواره سراسری شعر فارسی، تعدادی از شاعران مطرح کشور حضور یافته و اشعاری را در رثای سردار سروده شد.

حجت الأسلام والمسلمین تارم یادآور شد: یادواره شعر فارسی سردار دلها با سخنرانی حجت الأسلام قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظّم رهبری مد ظله العالی و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: یکی دیگر از نتایج جلسات ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی، همایش نخستین همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیّات پایداری مکتب حاج قاسم است که اختتامیه آن ۲۲ دی ماه همراه با اجرای برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری این همایش، جلسات متعدد علمی و کارشناسی برگزار شد و قرار است، خوشبختانه این همایش بین المللی مورد استقبال کشورهای خارجی، کشورهای منطقه و محور مقاومت قرار گرفته است.

حجت الأسلام تارم اظهار کرد: روز ۱۰ دی ماه نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان در مصلی پیامبر اعظم با سخنرانی سردار مارانی از یادگاران ۸ سال‌ دفاع و از همرزمان سردار دلها برگزار می‌شود.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: این مراسم با مداحی سلحشور از مداحان مطرح کشوری و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی اجرا می شود.

 وی با یادآوری بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در کل شهرستان جیرفت برگزار می‌شود، عنوان کرد: در شهرها و بخش های تابعه نیز برنامه های مشابه و متعددی تدارک دیده شده که برخی در حال اجراء است و برخی دیگر در روزها آتی برگزار می‌شوند.

حجت الأسلام تارم خاطرنشان کرد: اکثر فرماندهان و سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس با شناخت سردار دلها از آنها، به عنوان فرماندهان در لشکر ثارالله انتخاب شده بودند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: قطعاً مردم قدرشناس ایران و جهان، به طور خاص و ویژه مردم کرمان و جنوب کرمان با برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارند.

وی با بیان این مطلب که مراسم محوری بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی جمعه شب برگزار می شود، اضافه کرد: قطعاً مردم ولایتمدار جیرفت با حضور پر رنگ در این مراسم، دین خود را نسبت به شهداء مخصوصاً شهید سلیمانی و شهدای مقاومت اداء می کنند.

 حجت الأسلام تارم عنوان کرد: نه تنها همه ی ما مدیون سردار سلیمانی هستیم بلکه انسانیت، و بشریت خود را مدیون حاج قاسم می داند چرا که این شهید با کمک همرزمانش و جبهه مقاومت توانست فتنه داعش که دامن گیر مذاهب شده بود را خنثی کند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: داعشی که با خوی وحشیگری افراد بسیاری از همه مذاهب به اسارت و بردگی گرفته و یا آنها را قتل عام می کرد اما سردار دلها طبق وعده ای که داده بود داعش را نابود کرد و موجب پیروزی جبهه مقاومت شد.

وی تأکید کرد: مسلمانان باید بیدار و هوشیار باشند تا مبادا داعش از غفلت مسلمان برای بازسازی خود استفاده کند پس مسلمانان باید با بصیرت جلوی فتنه داعش را بگیرند.

حجت الأسلام تارم از ۹ دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت یاد کرد و گفت: فردا تجمع ۹ دی برگزار می شود و انتظار می‌رود مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت یکبار دیگر با حضور پررنگ در این تجمع، بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشند.

 وی در خاتمه تصریح کرد: ۹ دی، روز الهی و یوم الله است و برای نظام اسلامی و کشور ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/




حاج قاسم سلیمانی فتنه ی داعش که دامن گیر مذاهب شده بود را خنثی کند.

منبع:آرمـان
? حاج قاسم سلیمانی فتنه ی داعش که دامن گیر مذاهب شده بود را خنثی کند.