حاج قاسم در این ۴٠ سال تغییر نکرد

سردار صفرعلی موسوی گفت: حاج قاسم طی ۴۰ سال هیچ تغییری نکرد و هر روز رغبتش به شهادت بیشتر شد. به گزارش فت فتو، سردار صفرعلی موسوی معاون هماهنگ کننده حفاظت سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم در این ۴٠ سال تغییر نکرد بلکه روز به روز […]

سردار صفرعلی موسوی گفت: حاج قاسم طی ۴۰ سال هیچ تغییری نکرد و هر روز رغبتش به شهادت بیشتر شد.

به گزارش فت فتو، سردار صفرعلی موسوی معاون هماهنگ کننده حفاظت سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم در این ۴٠ سال تغییر نکرد بلکه روز به روز رغبتش برای شهادت بیشتر شد.

وی توکل به خدا را یکی از ویژگی های بارز حاج قاسم دانست و افزود: طبق بیان قرآن هر کس که بر خدا توکل کند خدا برای او کافیست و این توکل در زندگی حاج قاسم جاری بود.

سردار موسوی بیان کرد: در سوریه بیش از ٣٠ کشور جمع شده بودند ونقشه هایی کشیده بودند ولی حاج قاسم به تنهایی در مقابل آنها طرحی را اجرا کرد که همه نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد:شهید سلیمانی با انجام اعمال صالح نزد خدا محبوب شد و خداوند او را محبوب همه ی مردم نه قشر خاصی قرار داد و او سردار دلها شد.

سردار موسوی اظهار کرد: حاج قاسم فقط به کرمان و ایران یا شیعه و اسلام تعلق ندارد بلکه محبوبیت او فراتر از اینهاست و او با تامین امنیت واقعی در کشورها امنیت آخرت خود را فراهم کرد.

وی ضمن خاطره ای گفت: ولایتمداری و مردم داری از اصول حاج قاسم است و توصیه او بر این دو امر بود و تاکید داشت که به همه سربزنید. 

وی درپایان دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تاکید کرد: شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل را شکست داد و انتقامش را گرفت و از آنها جز پوسته ای نمانده است.
حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ضمن روایتی از امام جواد به بیان ویژگی ها و ابعاد وجودی این شهید عزیز پرداخت.
وی گفت: اگر کسی تقوا پیشه کند و پرهیزکار باشد خداوند محبتش را در دل همه حتی کسانی که پرهیزکار نیستند قرار می دهد و حاج قاسم مصداق این حدیث است.

انتهای پیام/شاه حیدری




حاج قاسم در این ۴٠ سال تغییر نکرد

منبع:آرمـان
? حاج قاسم در این ۴٠ سال تغییر نکرد