جولان ریزگرد‌ها و خانه نشینی کارمندان و دانش آموزان جیرفت

تداوم گردوغبار و ریزگرد‌ها در جیرفت علاوه بر مدارس، ادارات راهم تعطیل کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، فرماندار جیرفت گفت: با توجه به غلظت ریزگردها در آسمان جیرفت تصمیم به تعطیلی ادارات گرفته شد تا شاهد کاهش حضور مردم در شهر و بخشهای اطراف باشیم. ابوذر عطاپور با اعلام فعالیت بانکها و دستگاههای امدادی […]

تداوم گردوغبار و ریزگرد‌ها در جیرفت علاوه بر مدارس، ادارات راهم تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، فرماندار جیرفت گفت: با توجه به غلظت ریزگردها در آسمان جیرفت تصمیم به تعطیلی ادارات گرفته شد تا شاهد کاهش حضور مردم در شهر و بخشهای اطراف باشیم.

ابوذر عطاپور با اعلام فعالیت بانکها و دستگاههای امدادی افزود: از دیشب با رصد وضعیت آب و هوایی در پی صدور اطلاعیه بودیم که خانواده ها و کارمندان قبل از خروج از خانه در جریان روند کاری ادارات و‌ مدارس قرار بگیرند که با توجه به کاهش غلظت ریزگردها و دوباره تشدید این روند از صبح امروز تصمیم بر تعطیلی موقت ادارات و تعطیلی کامل مدارس گرفته شد.

فرماندار جیرفت افزود: تصمیم ما در ستاد باید زمانی گرفته می شد که چندین روز دانش آموزان با توجه به شرایط جوی بارندگی و سرما از مدرسه باز ماندند و منتظر ماندیم تا شرایط مساعد شود که تصمیم بر تعطیلی نداشته باشیم تا دانش آموزان از امتحانات و روند تحصیلی حضوری بیشتری برخوردار شوند.

وی با اشاره به اولویت سلامت مردم و دانش آموزان افزود: در چنین شرایطی مردم و رسانه ها و همه بایدکمک کنند تا عاقلانه ترین تصمیم گرفته شود؛ چه بسا که مردم و رسانه ها به جد در این شرایط همراهی کردند.

 

دانلود

کد ویدیو




جولان ریزگرد‌ها و خانه نشینی کارمندان و دانش آموزان جیرفت

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جولان ریزگرد‌ها و خانه نشینی کارمندان و دانش آموزان جیرفت