جوانان مانند دوران دفاع مقدس پیروز میدان جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار فت فتو از کاشان، محسن رضایی پنجشنبه شب شب گذشته در یادواره شهدای سفیدشهر آران و بیدگل در جمع مردم و مسولان اظهار کرد: در طول انقلاب، تندباد‌های بزرگ از بالای سر ملت ما رد شده و اگر در گذشته مسئولان اقتصادی سهل انگاری و تردید نمی‌کردند وضعیت اقتصاد اینگونه نبود. وی […]

به گزارش خبرنگار فت فتو از کاشان، محسن رضایی پنجشنبه شب شب گذشته در یادواره شهدای سفیدشهر آران و بیدگل در جمع مردم و مسولان اظهار کرد: در طول انقلاب، تندباد‌های بزرگ از بالای سر ملت ما رد شده و اگر در گذشته مسئولان اقتصادی سهل انگاری و تردید نمی‌کردند وضعیت اقتصاد اینگونه نبود.

وی با اشاره به مدیریت دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود:اگر مسئولان اقتصادی، همانند دوران جنگ و انقلاب مدیریت می‌کردند، این وضعیت اقتصادی را شاهد نبودیم.
وی گفت: محصولات کارخانجات شهرک صنعتی آران و بیدگل اکنون در جهان به یک برند بزرگ تبدیل شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم، سامان بخشی به وضعیت اقتصادی است، ادامه داد:تلاش دولت جبران کسری‌ها و کمبودهاست که ان‌شاءالله در آینده رفع خواهد شد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز با اشاره به تقدیم بیش از ۲۳۰۰ شهید توسط مردم ولایت مدار منطقه فرهنگی کاشان و آران و بیدگل گفت: این مردم امین مسولان هستند و طی سالیان گذشته در میدان‌های گوناگون نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزود: کاشان و آران و بیدگل اکنون با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰۰ کارخانه و شرکت تولیدی عظیم در صنایع نساجی و… نقش بزرگی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

انتهای پیام/




جوانان مانند دوران دفاع مقدس پیروز میدان جنگ اقتصادی هستند

منبع:آنـــا
? جوانان مانند دوران دفاع مقدس پیروز میدان جنگ اقتصادی هستند