جلوگیری از خروج ۲۲ تن شیرخشک ازمرزهای شرقی کشور

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر پلیس استان کرمان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۲۲ تن شیرخشک فاقد مجوز که به منظور خروج از کشور راهی مناطق شرقی بود، توقیف شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،سرهنگ سوری افزود ماموران یگان تکاوری بم در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا‌های مورد نیاز مردم، هنگام گشت زنی در محوربم-زاهدان، […]

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر پلیس استان کرمان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۲۲ تن شیرخشک فاقد مجوز که به منظور خروج از کشور راهی مناطق شرقی بود، توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،سرهنگ سوری افزود ماموران یگان تکاوری بم در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا‌های مورد نیاز مردم، هنگام گشت زنی در محوربم-زاهدان، یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی بیان کرد:در بازرسی از این کامیون، ۲۲ تن شیر خشک فاقد مجوز که به منظور خروج از کشور راهی مناطق شرقی بودند، کشف و این کامیون پس از هماهنگی قضایی توقیف شد.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر پلیس استان کرمان گفت: ارزش این محموله شیرخشک از سوی کارشناسان، ۱۲ میلیارد ریال تعیین شد و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.




جلوگیری از خروج ۲۲ تن شیرخشک ازمرزهای شرقی کشور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جلوگیری از خروج ۲۲ تن شیرخشک ازمرزهای شرقی کشور