جشن ملی انار در ارزوییه کرمان برگزار می شود

فریدون فعالی از برگزاری جشن ملی انار در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۴ و ۱۵ مهرماه در دهستان دهسرد شهرستان ارزوییه خبر داد. به گزارش فت فتو؛ فریدون فعالی اظهار کرد: در این جشن علاوه بر عرضه محصولات باغی و طبیعی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این روستا نیز در قالب نمایشگاه به معرض نمایش […]

فریدون فعالی از برگزاری جشن ملی انار در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۴ و ۱۵ مهرماه در دهستان دهسرد شهرستان ارزوییه خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ فریدون فعالی اظهار کرد: در این جشن علاوه بر عرضه محصولات باغی و طبیعی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این روستا نیز در قالب نمایشگاه به معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.
 

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: این جشن در باغی به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع برگزار و از همه علاقمندان دعوت می‌شود در این جشن حضور داشته باشند.

او با اشاره به اینکه این جشن برای اولین بار در سطح استان کرمان برپا می‌شود بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ مذکور اثرات مثبت و بازتاب‌های مطلوبی برای کل استان و به‌ ویژه منطقه ارزوییه به لحاظ معرفی پتانسیل‌های این منطقه دارد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان ادامه داد: این جشن اقدامی موثر برای جذب هم استانی‌ها و همچنین مردم استان‌های همجوار همچون بندرعباس به سوی منطقه ارزوییه خواهد بود.

او تاکید کرد: امیدواریم این جشن در سال‌های آینده ادامه داشته باشد و علاقمندان بتوانند از طریق تورهای گردشگری در این جشن شرکت کنند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان تامین امنیت و نظم مراسم را بحث مهمی در برگزاری جشنواره‌ها دانست و عنوان کرد: خوشبختانه این موضوع با همکاری دستگاه‌های مرتبط همچون فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی و… پیگیری شده است.

فعالی با اشاره به اینکه این مراسم راس ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴ مهرماه با حضور مسئولان استانی آغاز شده و به مدت دو روز میزبان علاقمندان خواهد بود خاطرنشان کرد: با توجه به داشته‌های گردشگری هر منطقه، جشنواره‌های مختلفی در سطح استان کرمان برگزار شده که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/م




جشن ملی انار در ارزوییه کرمان برگزار می شود

منبع:آرمـان
? جشن ملی انار در ارزوییه کرمان برگزار می شود