جست‌وجو برای مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از حضور ۲۲ تیم امداد و نجات در منطقه جنوب استان جهت جست‌وجو و نجات یک مادر به همراه ۲ فرزندش خبر داد. به گزارش فت فتو، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور تیم‌های امداد و نجات در منطقه جنوب استان کرمان جهت جست‌وجو و نجات […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از حضور ۲۲ تیم امداد و نجات در منطقه جنوب استان جهت جست‌وجو و نجات یک مادر به همراه ۲ فرزندش خبر داد.


به گزارش فت فتو، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور تیم‌های امداد و نجات در منطقه جنوب استان کرمان جهت جست‌وجو و نجات یک مادر به همراه ۲ فرزندش خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲ تیم امداد و نجات در جست‌وجوی این مادر و فرزندانش هستند.


وی با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر گفت: صبح روز یکشنبه پنجم تیرماه در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک مادر به همراه ۲ فرزند یک و سه ساله در شهرستان عنبرآباد، بلافاصله چهار تیم از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به روستای مذکور اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اعزام هشت تیم امداد و نجات دیگر از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کهنوج و منوجان در دومین روز جست‌ و جوی این مفقودین افزود: در روز دوم جست‌ و جو، جسد کودک یک ساله توسط نیروهای هلال احمر و مردمی در منطقه “بارگاه” منوجان پیدا شد.


وی با بیان اینکه هم چنان عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه “بارگاه” ما بین منوجان و کهنوج در حال انجام است، افزود: صبح امروز در سومین روز از عملیات جست‌وجو و نجات ۱۰ تیم آنست، واکنش سریع و امدادی از مرکز استان و شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان، کهنوج به منطقه مذکور اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در حال حاضر ۲۲ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در جست‌وجوی این مادر و فرزندش هستند.


انتهای پیام/




جست‌وجو برای مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان ادامه دارد

منبع: ایـلنا
? جست‌وجو برای مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان ادامه دارد