جزئیات سرمایه‌گذاری و خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان در منطقه محروم ارزوئیه کرمان

رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به منطقه محروم ارزوئیه در استان کرمان، حین بازدید از پروژه ۴۰۰ میلیارد تومانی بنیاد در این منطقه، جزئیاتی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد از این شهرستان محروم را تشریح کرد.  به گزارش فت فتو از کرمان، سید پرویز فتاح در سفر به استان کرمان و بازدید از منطقه ارزوئیه این […]


رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به منطقه محروم ارزوئیه در استان کرمان، حین بازدید از پروژه ۴۰۰ میلیارد تومانی بنیاد در این منطقه، جزئیاتی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد از این شهرستان محروم را تشریح کرد.

 به گزارش فت فتو از کرمان، سید پرویز فتاح در سفر به استان کرمان و بازدید از منطقه ارزوئیه این استان، از پروژه گلخانه ۲۰ هکتاری بنیاد در این شهرستان بازدید کرد و در تشریح جزئیات این پروژه کشاورزی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان طی سنوات اخیر این گلخانه ۲۰ هکتاری را در منطقه ارزوئیه کرمان احداث کرد که میزان سرمایه‌گذاری بنیاد در این پروژه به قیمت روز ۴۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: با احداث این گلخانه علاوه بر کمک به تولید محصولات کشاورزی، در زمان برداشت محصول برای بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی بومی منطقه، اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای کمک به بهبود معیشت نیازمندان این منطقه گفت: با توجه به جمعیت ۵ هزار نفری تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این منطقه، مقرر شد بنیاد مستضعفان با تخصیص ۵ میلیارد تومان، به هریک از خانواده‌های تحت پوشش این نهادهای حمایتی، یک‌میلیون تومان اهدا و ۲ هزار بسته معیشتی نیز میان خانواده‌های نیازمند توزیع کند.

به گفته وی علاوه بر این اقدامات، بنیاد مستضعفان ۲۰ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان این منطقه در نظر گرفته است.

فتاح در ادامه با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس به سیستم بهداشت و درمان و یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به این منطقه اهدا می‌شود، اضافه کرد: در حوزه ورزش نیز بنیاد ۵ زمین چمن مصنوعی را در این منطقه محروم احداث می‌کند.

وی گفت: بنیاد مستضعفان در حوزه آموزشی نیز با توجه به تفاهم‌نامه قبلی منعقد شده با وزارت آموزش و پرورش، با توجه به نیاز منطقه، آمادگی احداث، نوسازی و بهسازی مدارس و کلاس‌های درس دانش‌آموزان را دارد.

پایان پیام/ب

 

 





جزئیات سرمایه‌گذاری و خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان در منطقه محروم ارزوئیه کرمان

منبع: فــارس
? جزئیات سرمایه‌گذاری و خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان در منطقه محروم ارزوئیه کرمان