جزئیات حادثه تیراندازی به یک دانش‌آموز در قلعه‌گنج اعلام شد/ ضارب دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج با اشاره به جزئیات حادثه تیراندازی به یک دانش‌آموز در قلعه‌گنج، گفت: با پیگیری پلیس عامل این حادثه دستگیر شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز در یک حادثه تیراندازی مقابل دبیرستان دکتر حسابی قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان، یک دانش‌آموز از ناحیه […]

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج با اشاره به جزئیات حادثه تیراندازی به یک دانش‌آموز در قلعه‌گنج، گفت: با پیگیری پلیس عامل این حادثه دستگیر شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز در یک حادثه تیراندازی مقابل دبیرستان دکتر حسابی قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان، یک دانش‌آموز از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا بیلری، فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات این حادثه، اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجم بهمن‌ماه در خیابان مقابل دبیرستان دکتر حسابی قلعه‌گنج به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه ضارب دانش‌آموز یک دبیرستان دیگر این شهر بوده، گفت: وقوع تیراندازی منجر به جرح یک دانش‌آموز پسر در دبیرستانی این شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج با اشاره به پیگیری‌های پلیس برای دستگیری فرد ضارب، بیان کرد: با پیگیری پلیس قلعه‌گنج عامل حادثه دبیرستان دکتر حسابی دستگیر شده است.

دانش آموز مجروح از بیمارستان مرخص شد

خسرو چمنی، رئیس بیمارستان قلعه‌گنج نیز در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه، اظهار داشت: حال عمومی این دانش‌آموز مساعد است و خونریزی دست وی بند آمده است.

وی با بیان اینکه به ‌دلیل شکستگی ایجاد شده در ساق دست این دانش‌آموز باید به متخصص ارتوپد مراجعه کند، گفت: دانش‌آموز مجروح با رضایت خانواده از بیمارستان مرخص شد.

رئیس بیمارستان قلعه‌گنج، افزود: بر اساس عکسی که از دست این دانش‌آموز گرفته شده، تیر از سمتی وارد و از سمت دیگر خارج شده است و اولیای این دانش‌آموز قصد دارند برای ادامه درمان دست فرزندشان به مراکز درمانی شهرهای دیگر مراجعه کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




جزئیات حادثه تیراندازی به یک دانش‌آموز در قلعه‌گنج اعلام شد/ ضارب دستگیر شد

منبع: تسنــیم
? جزئیات حادثه تیراندازی به یک دانش‌آموز در قلعه‌گنج اعلام شد/ ضارب دستگیر شد