جریان‌سازی مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است

کرمان – رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت روایتگری مکتب نورانی شهید سلیمانی گفت: جریان سازی این مکتب در نظام اسلامی می‌تواند خون تازه ای در جامعه ایجاد کند. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوره تربیت راوری مکتب سلیمانی در کرمان گفت: اینکه در دومین سالگرد […]

کرمان – رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت روایتگری مکتب نورانی شهید سلیمانی گفت: جریان سازی این مکتب در نظام اسلامی می‌تواند خون تازه ای در جامعه ایجاد کند.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوره تربیت راوری مکتب سلیمانی در کرمان گفت: اینکه در دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شاهد این شور و شوق در جامعه هستیم نشان دهنده تأثیر گذاری این مکتب است.

وی تصریح کرد: باید در راستای جریان سازی مکتب سلیمانی سرمایه گذاری کنیم زیرا این جریان سازی هوای معنوی تازه ای را در جامعه ایجاد کرده است که باید تداوم یابد.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار طی سال‌ها خدمت در مسیر معرفی اسلام تلاش و مجاهدت کرد و شخصیت این شهید عظمت اسلام را به جهان و عالم نشان می‌دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: باید از خداوند بخواهیم ما را بیش از گذشته با سیره این شهید آشنا کند و لحظه لحظه عمرمان را در این مکتب و مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام قمی با اشاره به برگزاری دوره روایتگری مکتب شهید سلیمانی در کرمان افزود: باید از دست اندرکاران این حرکت مطلوب قدردانی کنم زیرا تبلیغ در این مسیر اهمیت بالایی دارد و روایتگری مکتب اسلامی در جامعه ضروری است.

وی تبلیغ الگوی‌های تمدن اسلامی را وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این شهید اسلام را به معنی واقعی کلمه نمایان کرد و بررسی و تحقیق در مکتب شهید سلیمانی عظمت اسلام را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از قول شهید سلیمانی نقل کرد که «خدمت در جمهوری اسلامی شرط و شروط ندارد و هر کاری از دستمان برآید باید انجام بدهیم.»

وی افزود: در دیداری که با ایشان داشتم، شهید سلیمانی تاکید کردند که «خدمت در نظام مقدس اسلامی توفیق بزرگی است و برای توفیقی که نصیب آدم شده شرط و شروط نمی‌گذارند».

وی بیان کرد: باید در این مسیر حرکت کنیم و در ترویج مکتب سلیمانی در همه سطوح اقدام کنیم زیرا می‌بینیم که خون شهید می‌جوشد و انسان‌ها را بیدار می‌کند و آینده‌ای روشن رقم می‌زند.

کد خبر ۵۳۸۷۸۸۳




جریان‌سازی مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است

منبع: مــهر
? جریان‌سازی مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است