جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی

فت فتو/کرمان رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد. به گزارش فت فتو، مهدی بازمانده با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و […]

فت فتو/کرمان رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش فت فتو، مهدی بازمانده با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است، ادامه داد: فرآیند ثبت نام این موضوع از روزسه شنبه ۱۸ آبان ماه شروع و تا ۵ آذرماه ادامه داشت که مجموعاً ۱۷۸۲ نفر در استان کرمان جهت شرکت در آزمون نام نویسی نموده اند.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به روش‌های جذب گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می شود و مجموع ظرفیتهای در نظر گرفته شده برای ۳  حوزه حدود ۲۵ هزار نفر در سطح کشور می باشد.

بازمانده در ادامه اظهار کرد: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط از جمله حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) توانسته اند برای ثبت نام در آزمونهای داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری اقدام و فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی و بالاتر رشته های روانشناسی – جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده صرفاً مجاز به شرکت در آزمونهای میانجی گری و داوری  تخصصی خانواده می باشند.

بازمانده شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون عنوان کرد و گفت: حداکثر ۲ برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی تاکید کرد: برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرایط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است توانسته اند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند.

وی ادامه داد: در روش جذب بدون آزمون، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و حرفه ای و تطبیق شرایط (ویژه مؤسسات داوری موجود) مورد بررسی قرار می گیرد که این فرآیند توسط مرکز توسعه حل اختلاف انجام می گیرد و پس از انجام محاسبات و امتیازات در نظر گرفته شده، در صورت داشتن شرایط احراز افراد جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، آزمون در تاریخ ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد و چنانچه بنابر شرایط تغییری در زمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 




جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی

منبع:ایـسنا
? جذب همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی