جام جهانی، آینه تمام نمای نفرت ملت‌ها از رژیم صهیونیستی/ نماینده تراز انقلاب حافظ حقوق مردم است

حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب گفت: خبرنگاران صهیونیست در جام جهانی اعتراف می کنند که مسلمانان کشورهای مسلمان وقتی فهمیدند ما اسرائیلی هستیم با ما مصاحبه نمی کردند و از فلسطین دفاع می کردند. به گزارش فت فتو، ظهر امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر استان کرمان، با […]

حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب گفت: خبرنگاران صهیونیست در جام جهانی اعتراف می کنند که مسلمانان کشورهای مسلمان وقتی فهمیدند ما اسرائیلی هستیم با ما مصاحبه نمی کردند و از فلسطین دفاع می کردند.

به گزارش فت فتو، ظهر امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر استان کرمان، با حضور مردم برگزار شد.

امام جمعه رودبارجنوب: جام جهانی، آینه تمام نمای نفرت ملت‌ها از رژیم صهیونیستی/ بیمارستان رودبار جنوب فاقد تخصص های مورد نیاز است

حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهاركرد: امام رضا علیه السلام فرمودند: از خداوند متعال پروا کنید و تقوا را رعایت کنید زیرا خداوند متعال شاهد و ناظر بر اعمال ماست.

وی در ادامه به عوامل تحول در زندگی اشاره کرد و افزود: امید به آینده،تفکر در آفرینش،نصیحت و انذار و توجه به امداد های غیبی از مهمترین عوامل تحول در زندگی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش با بیان اينکه دنیا طلبی جلو تحول را می گیرد،خاطر نشان کرد: ترس و یاس و لجاجت از دیگران عوامل عدم پیشرفت هستند،امید دادن به دیگران و امید به آینده موتور محرکه و مایه پیشرفت جوامع است.

امام جمعه رودبارجنوب با بیان اینکه بعضی انسان ها دائم ناامید هستند و دیگران را نیز ناامید می کنند، گفت:  اگر کسی به خداوند متعال توکل کند هیچ وقت ناامید نمی شود و امدادهای غیبی خداوند و توجه به بشارت ها و وعده های خداوند مایه امیدواری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش شکست های متعدد در زندگی را از عوامل یاس و ناامیدی دانست و بیان کرد: نداشتن عزت نفس و اعتماد به نفس، توکل بر خدا نکردن و دوری از معنویت از مهمترین عوامل یاس و نا امیدی در زندگی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها در مقابل جنگ نرم جریان سقیفه ایستادند و از ولایت دفاع کردند،گفت: حرکت شبانه و تبلیغ چهره به چهره ، خواندن خطبه در مسجد، تشکیل بیت الاحزان، زیر سوال بردن مخالفین، برائت از سران سقیفه و بیعت نکردن با آنها و وصیت به مخفی کردن ماندن قبر آن حضرت از مهمترین اقدامات حضرت زهرا سلام الله علیها مقابل جنگ نرم جریان سقیفه بود.

امام جمعه رودبارجنوب با بیان اينکه انقلاب اسلامی ما پا برجاست و با تمامی دشمنی ها و فتنه ها مستحکم تر خواهد شد،تصریح کرد: تجربه نشان داده است، مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد و آنها به وعده های خود هیچ وفایی نخواهند کرد.

وی اظهارکرد: عملیات های جوانان فلسطینی در سرزمین های اشغالی برای دشمن صهیونیست تبدیل به کابوسی شده است که هیچ راهی برای مقابله با آن ندارند.

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به اینکه تمامی مسلمانان جهان از رژیم غاصب صهیونیستی متنفر هستند،عنوان کرد: خبرنگاران صهیونیست در جام جهانی اعتراف می کنند که مسلمانان کشورهای مسلمان وقتی فهمیدند ما اسرائیلی هستیم با ما مصاحبه نمی کردند و از فلسطین دفاع می کردند.

وی در پایان افزود: در بازدیدی که از بیمارستان رودبارجنوب داشتیم،متاسفانه در بیمارستان رودبار تخصص های مورد نیاز اصلا وجود ندارد این ظلم بزرگی است به مردم که برای این مسئله باید تدبیری اندیشیده شود.
 

امام جمعه زرند: دشمن از حمله نظامی به کشورمان ناامید است

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند گفت : در شنبه هفته گذشته، رهبر معظم انقلاب دیداری رو با جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج داشتند که مطالب مختلف و محور های گوناگونی رو در بیانات خودشان اشاره فرمودند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب درپایان، توصیه هایی خطاب به بسیجیان و عموم مردم داشتند که به شیوه هایی که رسانه های دنیا از جهت اینکه ضربه میزنند به جامعه جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند.

خطیب نماز جمعه زرند گفت: امروز مهمترین شیوه بدخواهان جعل و دروغ پردازی به وسیله رسانه و فضای مجازی است
امروزه کسانی که فریب خوردند و دستگیر شدند، خود آنها اعتراف می‌کنند ما تحت تاثیر جوی که در فضای مجازی بود قرار گرفته ایم.

او با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر ادامه داد: واقعا هم همین گونه است باور میکنند دروغ پراکنی هایی که امپراتوری رسانه ها برعلیه ما نشر می‌دهند و شایعاتی که در فضای عمومی کشور ما منتشر می‌کنند و باعث تشویش افکار اقشار مختلف به خصوص نسل جوان ما می‌شوند که نتیجه آن اتفاقات ناخوشایند هفته های قبل است.

حجت الاسلام شجاعی با بیان شعار دشمنان افزود : اما یکی از شعار هایی که مورد تاکید آن ها بود ، شعار “برای ایران” بود و تناقض این شعار با رفتار و عملکرد آنها در این ایام واضح خودش را نشان داد توجه کنید چه کسانی شعار دادند برای ایران و برای دفاع از ایران چه کردند، آنها کسانی هستند که دشمن را برای جنگ نظامی علیه کشورمان تحریک کردند.

وی ادامه داد: دروغی واضح تر از آن که همین افراد طلبه بسیجی را به شهادت رسانده و کنار جنازه آن شهید هلهله کردند؛
آنها برای اولین بار مردم را از شادی کردن تیم ملی فوتبال کشورمان منع کردند افرادی که از شکست ایران در جام جهانی هورا کشیدند و کف زدند اینها شعار دادند “برای ایران”!

خطیب نماز جمعه زرند با بیان نکته مورد نظر حضرت آقا در خصوص این افراد افزود: حضرت آقا فرمودند” مهمترین شیوه بدخواهان جعل و دروغ پردازی است و متاسفانه در برخی جاها توانسته اند با همین شیوه ضربه خودشان را بزنند و در ادامه فرمایشات خود اشاره کردند ،در مقابل این شگرد، با عمل به وظیفه جهاد تبیین روشن بینی خود را افزایش دهید و اجازه ندهید دشمنی که بیش از تسلط بر سرزمین ها دنبال تسلط بر مغزهاست”.

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به ناامیدی دشمنان گفت: امروز دشمن از حمله نظامی به کشورمان نا امید است ما امروز در اوج قله اقتدار در حوزه موشکی ، تسلیحاتی و نظامی هستیم.دشمنان به خودشان اجازه مطرح کردن گزینه نظامی را نمی‌دهند
اما تسلط بر مغز ها با شایعه پراکنی و نشر اکاذیب به جد دنبال می‌کنند تا در فضای رسانه ای به شدت و با تمام توان افکار عمومی را کنترل کنند.ومیطلبد همه اقشار با انگیزه در این عرصه ورود کنند و جهاد گونه جهاد تبیین کنند.

خطیب نماز جمعه زرند با نگاهی به روز دانشجو افزود : روز چهارشنبه مصادف است با ۱۶ آذر ماه روز “دانشجو” تبریک عرض میکنم خدمت همه دانشجویان و دانشجویان عزیزی که در این انقلاب  نقش آفرینی کردند.

وی با توجه به اهمیت دانشجویان کشور ادامه داد: دانشجویان همواره یک قشر برجسته و انقلابی بوده اند که در حماسه انقلاب ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  و چه بسا هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ داشته و چه بسا دانشجویان عزیزی که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 

امام جمعه جیرفت: قوی بودن ایران برای استکبار سخت است

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از مصادیق تقوای الهی، تقوای زبان، گوش و چشم است.

امام جمعه جیرفت افزود: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه فرمودند: که ارزش هر انسانی بستگی به کاری دارد که بخوبی آن کار انجام می‌دهد.

خطیب نمازجمعه جیرفت درخصوص اهمیت ۱۶ آذر بیان کرد: ۱۶ آذر ماه روز دانشجو هست زیرا بعد از کودتای ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ که منجر به بازگشت شاه و محاکمه مصدق توسط آمریکا و انگلیس شد و همچنین اعلام نیکسون برای ورود به ایران در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۳۲ باعث عصبانیت مردم و خصوصا دانشجویان شد و دانشجویان در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران معترض و متحصن شدند و گارد شاهنشاهی با خون این دانشجویان، دانشگاه را رنگین کرد.

وی عنوان کرد: ۱۶ آذر متعلق به دانشجویانی است که آگاه، با بصیرت، ضد آمریکا و استکبار بوده و دنبال عزت و سربلندی ایران هستند و نباید دیگران از ۱۶ آذر سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی، نیروی انسانی و جغرافیایی قدرتمند است و قوی بودن ایران برای استکبار سخت است.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: نظر مستکبران بر عدم حضور دین در زندگی اجتماعی مردم است ولی می‌بینند که دین در ایران همراه با پیشرفت است و این پیشرفت برای آنها سخت و غیرقابل تحمل است.

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند که مشکل استکبار با نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت این نظام است و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باعث باطل شدن منطق لیبرال دموکراسی غرب خواهد شد و غرب با منطق لیبرال دموکراسی، حدود ۳ دهه دنیا را غارت کرده است.

حجت الاسلام میثم تارم گفت: پیشاپیش شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت عرض میکنم و آن حضرت، نمونه عالی از معنویت و دفاع از دین هستند.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: از مسئولان فرمانداری، شورای شهر و شهرداری مطالبه داریم که نسبت به تأسیس چند جایگاه گاز سی‌ان‌جی اقدام کنند که جایگاه‌های سی‌ان‌جی در شرایط قاچاق بنزین و گازوییل می‌توانند گشایشی برای مردم باشند و ساخت جایگاه گاز سی‌ان‌جی از عهده‌ی شهرداری قطعا ساخته است.
 

امام جمعه ریگان: قانون اساسی حاصل زحمات نخبگان است

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به سالروز تصويب قانون اساسی ایران، اظهار کرد: قانون اساسی حاصل زحمات نخبگان است.

امام جمعه ریگان در ادامه اشاره به روز جهانی معلولان داشت و تصریح کرد: شاهد این هستيم خیران بزرگوار به صورت مخفیانه به معلولان شهرستان خدمات‌رسانی می کنند که جا دارد از زحمات آنها  تقدير کنیم.

وی افزود: اداره بهزیستی شهرستان و مددکارانش نیز خدمات ارزنده‌ای به معلولان ارائه می کنند.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان سراسر کشور، عنوان کرد: مردم انتظار دارند دانشجویان با تلاش آینده این کشور را بسازند نه اینکه با رسانه های معاند هم‌سو شوند.

رضازاده تصریح کرد: شما دانشجویان می توانید بیدار کننده جامعه باشید، می‌توانید گفتمان ساز باشید.

وی در خاتمه خطاب به شورای های اسلامی شهر ها و روستاها، شهرداران و دهیاران شهرستان خاطر نشان کرد: از دلسوزی ها و پیشنهادات سازنده‌ روحانیون در روستاها و شهرها استفاده‌ کنند.
 

امام جمعه رفسنجان: نماینده تراز انقلاب حافظ حقوق مردم است

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و با اشاره به نقش برجسته این بانوی عالم در واقعه عاشورا و پس از آن اظهار کرد: ایشان پرچم دار جهاد تبیین عاشورا را بدست گرفت و سه کار اساسی نهضت رسواگری، نهضت بیدارگری و  سنجیده و حکیمانه سخن گفتن را انجام داد و یک الگوی موفق در جهاد تبیین به نمایش گذاشت.

 وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس نماینده شجاع بیان کرد: ایشان یک نماینده مجاهد و انقلابی بودند که هم درد دین داشت و هم دغدغه مردم را داشت و به این مناسبت روز شهادت ایشان روز مجلس نامگذاری شد.

عسکری گفت: نمایندگان مردم با الگو گیری از این شهید گرانقدر،  نماینده در تراز انقلاب اسلامی باشند و در پی تصویب قوانینی باشند که حافظ حقوق مردم، انقلاب اسلامی و شرع و دین اسلام باشد.

وی مردم را برای حضور در یادواره ۲۹ شهید مفقودالاثر شهرستان رفسنجان به مدت سه شب در حسینیه ثارالله در ایام فاطمیه دعوت کرد و گفت: ۲۶ شهید مفقو دفاع و سه شهید مدافع حرم از جمله سردار شهید حاج حسین بادپا هستند.
 

امام جمعه کهنوج: دانشجو یک روشنفکر تمام عیار و مسلمان متدین است

حجت الاسلام حمید رضا احمدی امام جمعه کهنوج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت:  در تاریخ انقلاب های جهان هیچ انقلابی نمی توان یافت که در کمتر از دو ماه شکل نظام سیاسی جدید با همه پرسی ملت آن هم با رای قاطع ۹۸ درصد ملت رسمیت یابد.

حجت الااسلام احمدی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری و نزدیک شدن به روز دانشجو اذعان کرد: دانشجو و دانشگاهی قشر برگزیده جامعه هستند، دانشجو یک روشنفکر تمام عیار و مسلمان متدین است.

خطیب جمعه کهنوج ضمن اشاره به دیدار  رهبر معظم انقلاب با بسیجیان، افزود: حضور بسیج در کشور سینه سپر کردن در مقابل توطئه های آمریکا ایادی اوست.

احمدی با اشاره به اینکه میدان رزم بسیج فقط مبارزه با چند اغتشاشگر خیابانی نیست، بیان کرد:  بسیج فراموش نکند که مبارزه و درگیری اصلی با استکبار جهانی است.

 امام جمعه کهنوج ضمن تشریح و تحلیل سیاسی بی‌مایه بعضی از افراد در روزنامه ها و فضای مجازی، خاطر نشان کرد: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند،  بلکه باج دادن به آمریکا مشکل را حل می‌کند که البته به یک بار باج دادن هم قانع نیستند هر بار باج جدیدی خواهد.

 خطیب جمعه کهنوج با اشاره به اینکه دشمنان میخواهد  غنی سازی ۲۰ درصد را برای غنی‌سازی ۵ درصد، کل صنعت هسته‌، تغییر قانون اساسی، تعطیلی صنایع دفاعی، تعطیل کنیم، تاکید کرد: هیچ ایرانی با غیرتی حاضر نیست این باج ها را بدهد  کسانی که می گویند صدای ملت را بشنوید باید گفت صدای رعدآسای ملت در ابان بلند شد.

وی خاطر نشان کرد: شما صدای ملت را بشنوید آن جمعیت عظیم و بیش از ۱۰ میلیونی در تشییع سردار سلیمانی صدای ملت بود که پرده از گرفتاری‌های رژیم رو به زوال صهیونیستی اول عملیات بی امان مقاومت که در ماه گذشته بلای جان صهیونیستی شد.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م




جام جهانی، آینه تمام نمای نفرت ملت‌ها از رژیم صهیونیستی/ نماینده تراز انقلاب حافظ حقوق مردم است

منبع:آرمـان
? جام جهانی، آینه تمام نمای نفرت ملت‌ها از رژیم صهیونیستی/ نماینده تراز انقلاب حافظ حقوق مردم است