جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد

سردار معروفی گفت: جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد و در بزنگاه فتنه نمی تواند راه خود را تشخیص دهد. به گزارش فت فتواز کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در یادواره شهدای وحدت در شهرستان بم گفت: همه شهدای ما وجه مشترک داشتند و آن استحکام […]

سردار معروفی گفت: جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد و در بزنگاه فتنه نمی تواند راه خود را تشخیص دهد.

به گزارش فت فتواز کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در یادواره شهدای وحدت در شهرستان بم گفت: همه شهدای ما وجه مشترک داشتند و آن استحکام درونی بود؛ استحکام درونی را به درون رزمی تعبیر می کنیم، انسانی که درون رزمی قوی باشد برون رزم قوی نیز خواهد بود و کسی که خود را در محضر خداوند ببیند تکیه گاه خود را خدا می داند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جهاد تبیین و گام دوم انقلاب و با بیان اینکه امام ما سه سال قبل بیانیه گام دوم انقلاب را مشخص کردند، اظهار کرد: دشمن را دیدید که چه می کند؛ اما عده ای غفلت کردند و معظم له در خصوص جهاد تبیین فرمودند باز هم عده ای غفلت کردند.

وی بیان کرد: بسیاری مفهوم جهاد تبیین را نفهمیدند؛ جهاد تبیین بیرون آوردن فهرستی از قابلیت های بزرگ نظام و تبیین آن به جوانان و ملت ما و عزیزان ما است.

این مقام مسئول خطاب به جوانان تصریح کرد: در فضای مجازی در مقابل دشمن ورود کنید و فضای مجازی را تصرف کنید و بر دشمن بتازید، نگذارید دشمن قلب دختر و پسرها را هدف قرار دهد.

سردار حسین معروفی خاطر نشان کرد: اصرار دارم به برادران جهادی، بر مسئله امام شناسی و دشمن شناسی خوب کار کنند؛ جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد و در بزنگاه فتنه نمی تواند راه خود را تشخیص دهد.




جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد