ثبت ۱۹۱ گروه جهادی در اطلس جهادی شهرستان رفسنجان

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: ۱۹۱ گروه جهادی در شهرستان رفسنجان تشکیل و ساماندهی و پالایش جغرافیا محور و محله محور و در سامانه اطلس جهادی کشور ثبت شدند. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ محمد پساوند در دیدار با امام جمعه رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به خدمات خالصانه بسیجیان در میدان عمل اظهار […]

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: ۱۹۱ گروه جهادی در شهرستان رفسنجان تشکیل و ساماندهی و پالایش جغرافیا محور و محله محور و در سامانه اطلس جهادی کشور ثبت شدند.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ محمد پساوند در دیدار با امام جمعه رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به خدمات خالصانه بسیجیان در میدان عمل اظهار کرد: بسیج نیروی کارآمدی است که هرجا انقلاب نیاز داشته باشد ورود می کند.
وی افزود: خدمات رسانی بسیج در سیل، کرونا، آبرسانی و امروز در آرام‌تر کردن اغتشاشات بدون هیچ چشمداشتی انجام شده و می شود.
پساوند خاطر نشان کرد: در ایام سیل امسال و خدمات رسانی به سیل زدگان و تعمیر منازل آسیب دیده از سیل هشت هزار و ۱۴۸ نفر روز اردوی جهادی برگزار شده است.
وی ساخت دو باب منزل مسکونی محرومین توسط گروه های جهادی ناحیه، توزیع بیش از ۲۵ سری کامل جهیزیه و وسایل زندگی بین نیازمندان با همکاری گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج و تهیه و توزیع تعداد ۳۲۰ بسته لوازم التحریر با همکاری گروه های جهادی بسیج دانش آموزی را از دیگر اقدامات بسیج در شهرستان رفسنجان برشمرد.
فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: کمک به لایه رویی و پاکسازی بیش از ۱۰۰۰ منزل مسکونی آسیب دیده از سیل اخیر شهرستان رفسنجان انجام گرفته است.
وی با اشاره به تشکیل و ساماندهی و پالایش ۱۹۱ گروه جهادی جغرافیا محور محله محور و ثبت در سامانه اطلس جهادی کشور بیان کرد: مجمع جهادگران شهرستان در جهت ساماندهی فعالیت گروه های جهادی تشکیل شده است.
پساوند به تهیه و توزیع بیش از ۹۸۰۰بسته حمایتی معیشتی برای نیازمندان و اجرای طرح ویزیت رایگان شامل ارائه خدمات پزشکی در دامپزشکی و … توسط گروه‌های جهادی بهداشتی نیز اشاره کرد که با همکاری مجتمع مس سرچشمه صورت گرفته است.
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: هم اکنون ۷۱ صندوق قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا در سطح شهرستان فعالیت می کنند که شامل ۴۱۲ گروه و ۱۳ هزار و ۶۲۸ عضو هستند، تاکنون ۱۰ هزار و ۵۶۳ وام به اعضای این صندوق ها اعطا شده و موجودی صندوق ها با احتساب وام های پرداخت شده بیش از ۱۳ میلیارد تومان است.
وی تصریح کرد: در بحث  آموزش و کارآفرینی اقداماتی همچون ارائه خدمات مشاوره ای کشاورزی و اشتغال زایی، برگزاری کلاس های آموزشی و فنی حرفه ای، برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و احداث نیروگاههای ۵ کیلوواتی خورشیدی در طرح جهاد روشنایی در نقاط محروم شهرستان با همکاری شرکت برق شهرستان رفسنجان و اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز توسط بسیج مهندسین کشاورزی در جهت ارائه خانواده مشاوره به کشاورزان شهرستان رفسنجان در حال انجام است.
پساوند به اجرای طرح آبرسانی به ۱۱۳ روستای دارای تنش آبی در شهرستان رفسنجان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۴ مخزن احداث و خط انتقال ۴۰۰ کیلومتر ایجاد می شود، دو حلقه چاه در دره رنج و داوران حفر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: خط انتقال ۲۴ کیلومتری از تصفیه خانه تا کبوترخان نیز تا ۱۵ آذرماه به اتمام می رسد و خط لوله حومه شرقی و غربی تا جوادیه فلاح نیز در حال لوله گذاری و انجام است.
انتهای پیام/




ثبت ۱۹۱ گروه جهادی در اطلس جهادی شهرستان رفسنجان

منبع:آرمـان
? ثبت ۱۹۱ گروه جهادی در اطلس جهادی شهرستان رفسنجان