تیم ملی ایران با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر می شود

عبدالرضا رسولی با تأکید بر اینکه تیم ملی کشورمان با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر خواهد شد، گفت: چنانچه مسائلی در این عرصه ایجاد شود به دلیل وجود عواملی است که می خواهند در کشورمان نفاق ایجاد کنند. عبدالرضا رسولی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به حضور تیم ملی جمهوری […]

عبدالرضا رسولی با تأکید بر اینکه تیم ملی کشورمان با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر خواهد شد، گفت: چنانچه مسائلی در این عرصه ایجاد شود به دلیل وجود عواملی است که می خواهند در کشورمان نفاق ایجاد کنند.

عبدالرضا رسولی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به حضور تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی و با تأکید بر اینکه مردم ما با بصیرت و آگاه هستند و این مهم را در تمام عرصه ها ثابت کرده اند، گفت: ورزش احساسی است اینگونه نیست که ورزش سیاسی باشد؛ در بازی با انگلیس ما غرور ملی مان را باختیم و مردم بابت این مهم ناراحت بودند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: برخی این مسئله را به مسائل سیاسی ربط می دهند و در این بین سوء استفاده می کنند و همچنین چند رسانه هستند که مشخص است از کجا خط می گیرند و بودجه آنها از کجا تأمین می شود و چنانچه گذشته این افراد را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که این افراد با چه هدفی فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: با پیروزی در بازی با ولز شاهد خوشحالی ملت ایران بودیم، مگر عده انگشت شماری که آنها هم انسان های ساده ای هستند که فریب خورده اند و یا تحت نفوذ سیستم های بیگانه و ضد انقلاب هستند.

رسولی با تأکید بر اینکه تیم ملی کشورمان با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر خواهد شد، خاطر نشان کرد: چنانچه مسائلی در این عرصه ایجاد شود به دلیل وجود عواملی است که می خواهند در کشورمان نفاق ایجاد کنند.

انتهای پیام/م
 




تیم ملی ایران با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر می شود

منبع:آرمـان
? تیم ملی ایران با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر می شود