تیم مذاکره کننده ایران برنامه ها را بر اساس رفع تحریم ها پیش برده است

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت به انجام مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده جامع ایران اسلامی، دست برتر را در مذاکرات داشته و برنامه ها را بر اساس رفع تحریم ها و منافع مردم پیش برده است. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت به انجام مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده جامع ایران اسلامی، دست برتر را در مذاکرات داشته و برنامه ها را بر اساس رفع تحریم ها و منافع مردم پیش برده است.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر جیرفت افزود: عصبانیت رژیم صهیونیستی بیانگر پیش گرفتن روند موفقت آمیز تیم مذاکره کننده ایران بوده که امیدواریم به نتایج مطلوب بینجامد.

وی اظهار داشت: آثار تحریم را با کار جهادی و شبانه روزی و همچنین مسائل داخلی، اقتصادی و معیشتی به نحوی باید پیش برد که آثار تحریم ها را به حداقل برساند. 

امام جمعه جیرفت همچنین به فصل کشت محصولات کشاورزی در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: از مسئولان تقاضا داریم اقدامات لازم برای جلوگیری از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان را در دستور کار قرار دهند.

وی به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و ضمن گرامیداشت این روز، گفت: امور فرهنگی بسیار مهم است که باید تحولی در امور فرهنگی با نشات از فکر و تفکر عمیق در تمام زمینه ها صورت پذیرد.

خطیب جمعه جیرفت، مردم را به صرفه جویی در مصرف برق توصیه کرد و افزود: با صرفه جویی برق امکان استفاده از این نعمت برای تمام شهروندان و هموطنان فراهم می شود.




تیم مذاکره کننده ایران برنامه ها را بر اساس رفع تحریم ها پیش برده است

منبع:ایرنـا
? تیم مذاکره کننده ایران برنامه ها را بر اساس رفع تحریم ها پیش برده است