تیم سیرجان قهرمان مسابقات ووشوی کرمان شد

کرمان – فت فتو – رئیس هیات ووشو استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی مبارزه جنگجویان ووشو این استان با حضور ۵۵ ورزشکار از شهرستان‌های مختلف برگزار شد و در نهایت تیم‌های سیرجان، کرمان و بردسیر به ترتیب عناوین نخست تا سوم تیمی این رقابت‌ها را کسب کردند. به گزارش فت فتو، معین حاجی زاده روز […]

کرمان – فت فتو – رئیس هیات ووشو استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی مبارزه جنگجویان ووشو این استان با حضور ۵۵ ورزشکار از شهرستان‌های مختلف برگزار شد و در نهایت تیم‌های سیرجان، کرمان و بردسیر به ترتیب عناوین نخست تا سوم تیمی این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش فت فتو، معین حاجی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: مسابقات قهرمانی استان کرمان، مبارزه جنگجویان ووشو به منظور اعزام به مسابقات wwf کشوری در محیط باز بارعایت پروتکل های بهداشتی در محل پارک راجی کرمانی طی مهرماه سال ۱۴۰۰ برای نخستین بار در کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از پایان این رقابت‌ها به‌ترتیب تیم های سیرجان با سه طلا، سه نقره و پنج برنز، کرمان با سه طلا، ۲ نقره، هشت برنز و تیم بردسیر با سه طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست تا سومی این رقابت‌ها ایستادند.

رئیس هیات ووشو استان کرمان اظهار داشت: نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش انفرادی نیز در وزن ۵۲ کیلوگرم، امیرحسین خراسانی، ابوالفضل سیوندی و امیرحسین نصرت آبادی از سیرجان بودند که به ترتیب مدال طلا تا برنز این رقابت‌ها را کسب کردند. 

وی تصریح کرد: وزن ۵۶ کیلوگرم نیز با قهرمانی روح الله رحمانی از کهنوج، نایب قهرمانی محمد مظفری از بردسیر، سومی ارسلان تراب از سیرجان و سوم مشترکی ابوالفضل محمدی از کرمان، در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز به ترتیب حسن ایران‌نژاد از سیرجان، علی غلامی از قلعه گنج، علی عباسی و عرفان مظفری از کرمان عناوین برتر مسابقات را کسب کردند.

حاجی زاده افزود: کامیار جعفری از کرمان، ابوالفضل مرادی از سیرجان، یاسر حسینی کرمان و امیرحسین شاه حیدری از کرمان در وزن ۶۵ کیلوگرم، سید مصطفی حسینی از بردسیر، رضا قنبری از سیرجان، مهدی امیری از کرمان و محمد عرب پور داهویی از بم در وزن ۷۰ کیلوگرم برتر شدند.

وی بیان داشت: ابوالفضل بنی اسد از بردسیر، محمد خالقی از کهنوج، مجتبی جمالی از انار و کیارش خیر اندیش از کرمان در وزن ۷۵ کیلوگرم، رسول اکبرزاده از بردسیر، مهراب درویشی از کرمان و محمد قنبری از سیرجان در وزن ۸۰ کیلوگرم و امید علیزاده از سیرجان، محمد محمودآبادی از سیرجان، مسلم یزدانی از بردسیر و ابوالفضل رحمانی از سیرجان در وزن ۸۵ کیلوگرم به ترتیب عناوین نخست تا سوم رقابت ها را به‌دست آوردند.

وی ادامه داد: همچنین اکبر مختاری و سیدرضا دیبا از کرمان و بهزاد حیدری از سیرجان در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم، مهران شجاعی از کرمان، محمد قاعدی فرد از کهنوج و پوریا شهریاری از بردسیر در وزن ۹۰+ کیلوگرم مدال های طلا، نقره و برنز این مسابقات را تصاحب کردند.

رئیس هیات ووشو استان کرمان اضافه کرد: نفرات برتر اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ کیلوگرم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.




تیم سیرجان قهرمان مسابقات ووشوی کرمان شد

منبع:ایرنـا
? تیم سیرجان قهرمان مسابقات ووشوی کرمان شد