تیم بسکتبال نظم‌آوران با ترکیبی جوان به استقبال سوپرلیگ می‌رود

سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان گفت: تیم جوان و خوبی برای فصل آینده آماده می‌کنیم و سعی می‌کنیم در سوپرلیگ امسال بهترین جایگاه را کسب کنیم. علی آرزومندی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در سیرجان با اشاره به اینکه در هفته سوم آمادگی تیم هستیم، اظهار کرد: ترکیبی از بازیکنان جوان و مطرح کشور را […]


سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان گفت: تیم جوان و خوبی برای فصل آینده آماده می‌کنیم و سعی می‌کنیم در سوپرلیگ امسال بهترین جایگاه را کسب کنیم.

علی آرزومندی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در سیرجان با اشاره به اینکه در هفته سوم آمادگی تیم هستیم، اظهار کرد: ترکیبی از بازیکنان جوان و مطرح کشور را در تیم داریم و ۸ بازیکن جدید جذب کردیم که از بازیکنان تیم ملی جوانان و تیم ملی کشورمان هستند.

سرمربی جدید تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان ادامه داد: ۷ نفر از بازیکنان بومی شهرستان سیرجان که در فصل قبل همراه تیم بودند را نیز نگه داشتیم تا یک ترکیب جوان و خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم و تیم شاداب و خوبی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم از آن شرایطی که داریم به‌نحو احسن استفاده کنیم و بتوانیم از جایگاه  بسکتبال سیرجان به‌خوبی دفاع کنیم، درباره وضعیت بسکتبال سیرجان گفت: سیرجان پتانسیل خوبی در بسکتبال دارد و پیشرفت‌های خیلی خوبی کرده و سرمایه‌گذاری روی پایه‌ها را در برنامه دارد که باید ادامه داشته باشد.

آرزومندی در مورد کیفیت بازیکنان بومی و بازیکنان جذب شده نیز اظهار داشت: سیرجان در حال حاضر  ۴  بازیکن خیلی خوب دارد که هم مستعد هستند وهم می‌توانند در سطح لیگ برتر بازی کنند و بازیکنان دیگری که جذب کردیم،  ۳ نفر آنها سابقه بازی در تیم ملی را دارند و بقیه هم بازیکنان جوانی هستند که در تیم‌های ملی پایه بازی کردند وبازیکنان باکیفیت و در سطح لیگ برتر هستند.

سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان  در رابطه با جایگاه بسکتبال سیرجان در لیگ برتر با توجه به  حضور اول آنها در سوپرلیگ اول گفت: در ورزش پاسخ به این سؤال سخت است؛ ولی ما همه تلاش و سعی‌مان این است که جزو تیم‌های قدرتمند و قابل احترام لیگ برتر باشیم و در مقابل هیچ تیمی از پیش باخته نباشیم و سعی می‌کنیم بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم و قول می‌دهم که با صد درصد تلاش‌مان جایگاه خوبی در سوپرلیگ امسال کسب کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





تیم بسکتبال نظم‌آوران با ترکیبی جوان به استقبال سوپرلیگ می‌رود

منبع:فــارس
? تیم بسکتبال نظم‌آوران با ترکیبی جوان به استقبال سوپرلیگ می‌رود