تکمیل مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهربابک باید تسریع شود

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهربابک، گفت: این پروژه عمرانی ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز در نشست با سرپرست فرمانداری شهربابک با اشاره […]

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهربابک، گفت: این پروژه عمرانی ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز در نشست با سرپرست فرمانداری شهربابک با اشاره به فعالیت وسیع مراکز درمانی و توانبخشی این جمعیت در سراسر استان کرمان، اظهار داشت: شهربابک یکی از شهرهایی است که اولین مرحله از ارائه خدمات درمانی و توانبخشی را در آن آغاز کردیم.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر در شهربابک، افزود: معلولین این شهرستان پیش از این جهت دریافت خدمات به مرکز استان و همچنین استان‌های شیراز، یزد و تهران مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از احداث ساختمان توانبخشی هلال احمر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه عمرانی تاکنون با همکاری مس خاتون آباد ۶۰ درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل و افتتاح مرکز جامع توانبخشی هلال احمر در شهربابک بیان کرد: تجهیزات ارتوپدی و کاردرمانی این مرکز جامع توانبخشی بر عهده جمعیت هلال احمر است.

فلاح با اشاره به احداث پایگاه امداد و نجات در رباط، گفت: ارائه خدمات امدادی، درمانی و آموزشی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان شهربابک است و با توجه به وقوع حوادث جاده‌ای، کوهستانی، سیل و غرق شدگی در این شهرستان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای همه اقشار در شهربابک در اولویت جمعیت هلال احمر قرار دارد.

محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نشست، اظهار داشت: در شهرستان شهربابک زیرساخت‌های امدادی وجود دارد و پایگاه جوزم از سال ۷۶ در این شهرستان راه‌اندازی شده و تمامی حوادث به ویژه سوانح را در فصل سرما و مناطق صعب‌العبور پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت جذب نیروهای امدادی در جمعیت هلال احمر افزود: براساس قانون مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر متولی آموزش‌های همگانی است که این موضوع با همکاری فرمانداری در شهرستان محقق خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی و تجهیز اتاق آماده عملیات و مانیتورینگ در جمعیت هلال احمر و در سطح کوچک‌تر در مجتمع مس خاتون‌آباد، بیان کرد: بنگاه‌های اقتصادی بهترین ظرفیت جهت رشد و ارتقای شهرستان‌ها هستند.

علیرضا جلالی، سرپرست فرمانداری شهربابک نیز در این نشست با اشاره به اهمیت فراگیری آموزه‌های امدادی، گفت: آموزه‌های امداد و نجات در زندگی شخصی بسیار تاثیرگذار است.

وی فراگیری آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه برای عموم ضروری دانست و گفت: میلیون‌ها انسان در اثر عدم آگاهی در حوادث دچار آسیب و جراحت جدی می‌شوند و فرمانداری شهربابک با همکاری بنگاه‌های اقتصادی و همراهی دستگاه‌های تربیتی و آموزشی اردوگاه وسیعی در این شهرستان احداث خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری شهربابک با اشاره به جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بشردوستانه، افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌ها و سمن‌ها با هدف هم‌افزایی باعث ارتقا و پیشرفت فعالیت‌های عام‌المنفعه می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




تکمیل مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهربابک باید تسریع شود

منبع: تسنــیم
? تکمیل مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهربابک باید تسریع شود