توقف ۶ ساله ساخت تنها مجتمع بین راهی جاده کرمان – چترود با ورود دستگاه قضا برطرف می‌شود + تصویر

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر بر حل مشکلات این پروژه بزرگ تاکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کار قرار دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان به […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر بر حل مشکلات این پروژه بزرگ تاکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کار قرار دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، صبح امروز از مجتمع بین راهی کوثر، تنها مجتمع بین راهی جاده ترانزیتی کرمان – چترود بازدید و بر حل مشکلات این پروژه بزرگ تاکید کرد و باید دید که با ورود دستگاه قضا توقف ۶ ساله ساخت این مجتمع برطرف می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در این بازدید بر حل مشکلات این پروژه بزرگ تاکید کرد و اظهار داشت: گره‌گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر سه استان، زمینه سفر امن و ایمن برای مسافران‌ استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان را فراهم می‌کند، گفت: سرمایه گذاری عظیمی در این مجموعه انجام شده است که با توقف عملیات اجرایی این پروژه، خسارت‌های زیادی به آن وارد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر همکاری بانک‌ها به منظور گره‌گشایی از مشکلات این پروژه تاکید کرد و ادامه داد: در نشستی تخصصی مشکلات این مجتمع با بانک بررسی و راهکارهای رفع آنها اندیشیده خواهد شد.

وی بیان کرد: سایر مشکلات این پروژه در حوزه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و غیره نیز پیگیری شده و در نشست تخصصی بررسی خواهد شد.

سرمایه‌گذار مجتمع بین راهی کوثر نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیربنای بالغ بر چهار هزار مترمربع احداث شده است، گفت: این مجتمع دارای فضای رستوران، آلاچیق، خدمات رفاهی و تعمیرگاهی، جایگاه سوخت، سوئیت‌های اقامتی و غیره است.

وی با بیان اینکه عدم پرداخت کامل تسهیلات بانکی و تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر کشور، موجب توقف عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۹۶ تاکنون شده است، افزود: با راه‌اندازی این مجتمع در مرحله نخست برای حداقل ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

سرمایه‌گذار مجتمع بین راهی کوثر با اشاره به اینکه بخش زیادی از تجهیزات و امکانات این مجموعه به سرقت رفته است، تصریح کرد: راه‌اندازی مجموعه، علاوه بر اشتغال‌زایی از بروز جرایم نیز جلوگیری کرده و در ادامه در توسعه اشتغال در منطقه بسیار موثر خواهد بود.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




توقف ۶ ساله ساخت تنها مجتمع بین راهی جاده کرمان – چترود با ورود دستگاه قضا برطرف می‌شود + تصویر

منبع: تسنــیم
? توقف ۶ ساله ساخت تنها مجتمع بین راهی جاده کرمان – چترود با ورود دستگاه قضا برطرف می‌شود + تصویر