توقف گل‌گهر مقابل آلومینیوم/ خداحافظی در روزی که سه ۲۰ رقم خورد

آخرین دیدار نیم فصل اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر با تساوی تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به پایان رسید. به گزارش فت فتو، دیدار معوقه تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان که در هفته سیزدهم به علت بارش شدید برف برگزار نشده بود، عصر امروز دوشنبه […]

آخرین دیدار نیم فصل اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر با تساوی تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به پایان رسید.

به گزارش فت فتو، دیدار معوقه تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان که در هفته سیزدهم به علت بارش شدید برف برگزار نشده بود، عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه اختصاصی تیم اراکی برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم که سابقه بازی در تیم های آلومینیوم هرمزگان، صبای قم و استقلال تهران را در کارنامه داشت و با شماره ۲۰ و بازوبند کاپیتانی برای تیم اراکی به میدان رفته بود، در دقیقه ۲۰ این دیدار چهار گوشه زمین را بوسید و با بدرقه هم تیم هایش و بازیکنان و کادر فنی تیم گل گهر برای همیشه در بازی در زمین فوتبال خداحافظی کرد.

در این دیدار که برای شاگردان امیر قلعه نویی درتیم گل گهر از اهمیت بیشتری برخوردار بود، دو تیم در نیمه اول نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند اما در نیمه دوم تیم گل گهر موقعیت های بیشتری برای رسیدن به گل ایجاد کرد.

با این حال تلاش دو تیم در پایان به تقسیم امتیازات منجر شد تا گل گهر با کسب یک امتیاز این دیدار ۲۸ امتیازی شود و جای سپاهان را در رده دوم جدول بگیرد. شاگردان مهدی رحمتی هم با این تساوی خانگی ۲۰ امتیازی شدند و در رده نهم جدول باقی ماندند.

کد خبر ۵۶۸۴۱۰۷




توقف گل‌گهر مقابل آلومینیوم/ خداحافظی در روزی که سه ۲۰ رقم خورد

منبع: مــهر
? توقف گل‌گهر مقابل آلومینیوم/ خداحافظی در روزی که سه ۲۰ رقم خورد