توزیع ۵۰۰ تن علوفه رایگان بین دامداران مددجوی کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال دامداری و دامپروری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در مرحله نخست ۵۰۰ تن علوفه رایگان بین این مددجویان توزیع شد. به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی امروز اظهار کرد: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و افزایش قیمت نهاده‌های دامی طرح‌های […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال دامداری و دامپروری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در مرحله نخست ۵۰۰ تن علوفه رایگان بین این مددجویان توزیع شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی امروز اظهار کرد: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و افزایش قیمت نهاده‌های دامی طرح‌های اشتغال دامداری و دام‌پروری مددجویان تحت حمایت این نهاد با مشکلات فراوانی روبه‌رو شدند که در راستای حمایت از این طرح‌ها کمیته امداد استان کرمان با انعقاد تفاهم‌نامه با گروه جهادی انصار‌المهدی به‌منظور تأمین علوفه بسته‌بندی و غنی‌شده قابل نگهداری و با کمک‌های فنی و پشتیبانی در حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال مددجویی دارای دام سبک و سنگین و هم‌چنین پایداری این طرح‌های قدم برداشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان در مرحله نخست ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل یونجه سیلاژ شده به ارزش یک میلیارد تومان بین مجریان طرح‌های اشتغال دامداری و دام‌پروری استان توزیع کرد.

صادقی با اشاره به اینکه شرکت تولید علوفه دام در شهرستان رودبار جنوب از یک سال گذشته که کار خود را شروع کرده، یونجه تر را به‌صورت سیلاژ و پس از آماده‌سازی بسته‌بندی و در اختیار دامداران قرار می‌دهد، افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی که در این شرکت صورت می‌گیرد این است که یونجه را به صورت ‌تر با ماندگاری دوساله و با ارزش غذایی بالا تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته قرار شد محصول این شرکت بین دامداران استان با اولویت طرح‌های دامداری مددجویی توزیع شود، بیان کرد: کمیته امداد ۱۲ هزار طرح دامداری مددجویی در سطح استان دارد که علوفه موردنیاز آن‌ها به‌صورت رایگان توسط این نهاد تأمین می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





توزیع ۵۰۰ تن علوفه رایگان بین دامداران مددجوی کمیته امداد کرمان

منبع:فــارس
? توزیع ۵۰۰ تن علوفه رایگان بین دامداران مددجوی کمیته امداد کرمان