توجه به خواست مردم ضرورت دارد

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: توجه به خواست مردم و خدمت رسانی به آنها ضرورت دارد و باید جنس کارها به سمت خدمت‌رسانی برود تا مردم شیرینی جشن پیروزی را حس کنند. دکترمحمدمهدی فداکار هشتم بهمن ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: دهه فجر امسال از موقعیت ویژه ای برخوردار است […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: توجه به خواست مردم و خدمت رسانی به آنها ضرورت دارد و باید جنس کارها به سمت خدمت‌رسانی برود تا مردم شیرینی جشن پیروزی را حس کنند.

دکترمحمدمهدی فداکار هشتم بهمن ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: دهه فجر امسال از موقعیت ویژه ای برخوردار است و باید کار بیشتری انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر سال برنامه ریزی جدیدی دارد، افزود: در پاییز امسال شاهد اتفاقات سازماندهی و برنامه ریزی شده ای بودیم اما مردم علی رغم گلایه هایی که دارند، با دشمن همراهی نکردند و باید دهه فجر تجدید عهدی با انقلاب داشته تا کارمان را درست انجام بدهیم.

فداکار با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور نزدیک به ۱۰۰ شهید دادیم، گفت: توجه به خواست مردم و خدمت رسانی به آنها ضرورت دارد و باید جنس کارها به سمت خدمت‌رسانی برود تا مردم شیرینی جشن پیروزی را حس کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی به برگزاری برنامه های مردمی کمک کنند، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن باید با عظمت باشد مانند ۱۳ آبان که اتفاق بی نظیری بود و مردم پای کار هستند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید به ارزیابی برنامه ها توجه شود، گفت: دهه فجر زمان مناسبی برای برگزاری اردوهای جهادی است و یکی از کارهای اثرگذار اجرای سرودهای میدانی در فضاهای عمومی شهرهاست که باید مورد توجه قرار بگیرد که در فضای نشاط موثر است.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه در دهه فجر سردرب خانه ها و اصناف پرچم نصب کنیم، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال متفاوت از سال های گذشته است و باید به خوبی مدیریت شود.

انتهای پیام




توجه به خواست مردم ضرورت دارد

منبع: ایـسنا
? توجه به خواست مردم ضرورت دارد