توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است. به گزارش فت فتو؛ به نقل از”راه آرمان” رضا رضایی در آیین معارفه خود به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.

به گزارش فت فتو؛ به نقل از”راه آرمان” رضا رضایی در آیین معارفه خود به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت نهم دیماه ؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم بتوانیم بصیرت را به جامعه هدف به ویژه در بین دانش آموزان عزیر افزایش دهیم.


وی  توجه به آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت را مهمترین سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور دانست و خواستار همکاری و تعامل همه نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش استان شد.

رضایی با اشاره به نقش مدرسه در تربیت شهروند مطلوب و در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد:  توجه به مدارس و مدرسه محوری ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تحقق این مهم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به حضور ۵۷ تیم ورزشی از استان کرمان در لیگ های برتر کشور خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم قهرمانانی پهلوان و ورزشکارانی با اخلاق نیز تربیت کنیم باید به سراغ آموزش و پرورش بیاییم.

رضا رضایی با تقدیر و تشکر از حضور فرهنگیان، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و پیشکسوتان فرهنگی در آیین معارفه خود گفت: آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی  نیازمند تعامل و همراهی تمامی مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه به رسالتی که برعهده دارد، نیازمند برنامه ریزی اصولی و اساسی است گفت: توجه به اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی و تربیت انسان های مانند شهید سلیمانی است.

رضایی استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را نیز ضروری دانست و افزود: با توجه به جوانی و علمی بودن اساتید دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت آنها در پست های مدیریتی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان استفاده خواهد شد.

 وی با بیان اینکه عمر مسئولیتی همه ما  اندک است و همه ی ما باید روزی برویم گفت: باید به گونه ای در مسئولیت های خود عمل کنیم  تا فردای قیامت شرمنده و مدیون  انسان های  شریفی« شهدا»  که جان خود را بر کف اخلاص گذاشتن و آسایش و امنیت کنونی را برای ما به ارمغان آوردند نباشیم.

بر پایه این گزارش: طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش «رضا رضایی» به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/

 




توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است

منبع: دانــا
? توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است