توافقی شیرین، ارزشمند و پرفایده

به گزارش فت فتو؛ بالاخره توافق نهایی برای هدایت تیم فوتبال مس کرمان که در این فصل از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد، صورت گرفت و محمد کهندل و فرزاد حسینخانی پس از برگزاری چندین جلسه با همدلی توانستند نظر مثبت یکدیگر را جلب کنند و برای دو فصل دیگر نیز با […]

به گزارش فت فتو؛ بالاخره توافق نهایی برای هدایت تیم فوتبال مس کرمان که در این فصل از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد، صورت گرفت و محمد کهندل و فرزاد حسینخانی پس از برگزاری چندین جلسه با همدلی توانستند نظر مثبت یکدیگر را جلب کنند و برای دو فصل دیگر نیز با هم برنامه همکاری بریزند.

در جلسه امروز که با حضور محسن سلاجقه رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان و عارف سعیدیان معاون فنی این باشگاه همراه بوده، توافق اصلی صورت گرفته و جزییات قرارداد جدید و شرایط همکاریِ پیش‌رو نیز از طریق ارگان‌های اطلاع‌رسانی و رسمی باشگاه مس کرمان اعلام خواهد شد.

اما چیزی که بیش از همه چیز برای هواخواهان فوتبال در کرمان شیرین است، توافق مجدد مدیرعامل جوان و محبوب باشگاه مس کرمان با سرمربی فصل پیش خود و اسطوره فوتبال کرمان است که تداعی‌گر آینده‌ای درخشان برای مس کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود.

از این به بعد هواداران مس کرمان منتظر بستن تیمی قدرتمند از سوی باشگاه مس کرمان خواهند بود که متناسب با نام بزرگ مس کرمان باشد.

انتهای پیام




توافقی شیرین، ارزشمند و پرفایده

منبع: بــرنا
? توافقی شیرین، ارزشمند و پرفایده