تمرکز مهدی طارمی باعث برد تیم ملی فوتبال در مقابل ولز

علی جلالی: تیم ملی فوتبال ایران در مقابل انگلیس تمرکز و عملکرد واقعی خودش را نداشت اما با تغییرات کی‌روش در ترکیب تیم و هدایت مهدی طارمی، مقابل ولز پیروز شدیم. علی جلالی داور ملی فوتبال در گفتگو با فت فتو از جیرفت، عنوان کرد: قریب به ۲۰ سال سابقه‌ی بازی و داوری فوتبال دارم […]

علی جلالی: تیم ملی فوتبال ایران در مقابل انگلیس تمرکز و عملکرد واقعی خودش را نداشت اما با تغییرات کی‌روش در ترکیب تیم و هدایت مهدی طارمی، مقابل ولز پیروز شدیم.

علی جلالی داور ملی فوتبال در گفتگو با فت فتو از جیرفت، عنوان کرد: قریب به ۲۰ سال سابقه‌ی بازی و داوری فوتبال دارم و مدت ۳ سال مسئول هییت فوتبال جیرفت بودم 

داور ملی فوتبال افزود: بُرد بزرگ و غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران، مقابل تیم ملی ولز را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم و لازم به ذکر است که تیم فوتبال ولز را به نوعی می‌توان تیم دوم انگلستان نامید.

علی جلالی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل انگلیس، تمرکز لازم، جنگندگی و عملکرد واقعی خودشان را نداشتند و تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت.

وی ضمن اشاره به سابقه‌ی کی‌روش بعنوان مربی حرفه‌ای و بین‌المللی، تصریح کرد: بعد از بازی با انگلیس، کی‌روش توانست شرایط روحی و روانی تیم ملی فوتبال ایران را بهبود ببخشد تا در بازی مقابل ولز، سه امتیاز بازی را بدست آورد.

جلالی گفت: مهدی تارمی یکی از بازیکنان مطرح ایرانی در سطح جهان است و توانست با تمرکز لازم در بازی اول و همچنین بازی مقابل تیم فوتبال ولز، تیم ملی فوتبال ایران را هدایت کند.

داور ملی فوتبال درخصوص اهداف مهدی تارمی در بازی مقابل انگلیس و ولز، تاکید کرد: هدف مهدی تارمی فقط فوتبال و سرفرازی ایران است که بخوبی عمل کرد و بقیه بازیکنان هم باید از تارمی الگو گرفته و تلاش کنند که فکرشان فقط فوتبال، شادی ملت باشد.

علی جلالی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئنا خانواده شهدا و مردم ایران دعاگوی موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی فوتبال قطر هستند و امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل آمریکا، با برد مقتدرانه، باز هم دل ملت را شاد کنند تا برای اولین بار به دور بعدی بازی‌ها در جام جهانی فوتبال برویم.

انتهای پیام/ فاریابی




تمرکز مهدی طارمی باعث برد تیم ملی فوتبال در مقابل ولز

منبع:آرمـان
? تمرکز مهدی طارمی باعث برد تیم ملی فوتبال در مقابل ولز