تمدید محدودیت‌های کرونایی در بم -شهرستان بم

با توجه به وضعیت فوق‌العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت‌های کرونایی به مدت ۴۸ساعت در این شهرستان تمدید شد. به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، با توجه به طغیان شیوع بیماری کرونا و درخواست اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از فرماندار این شهرستان […]


با توجه به وضعیت فوق‌العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت‌های کرونایی به مدت ۴۸ساعت در این شهرستان تمدید شد.

به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، با توجه به طغیان شیوع بیماری کرونا و درخواست اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از فرماندار این شهرستان و با هماهنگی استاندار کرمان در راستای مصوبه ستاد کرونا شهرستان روزهای شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ تیرماه محدویت‌های کرونایی برای کلیه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی وخصوصی، اصناف و اماکن عمومی تمدید شد.

 صنوف ضروری، سازمان‌های خدمات‌رسان با ۵۰ درصد نیرو ارائه خدمات می‌کنند وهمچنین فعالیت بانک‌ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله کارهای داخلی بانک خواهد بود؛ همچنین تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است.

شایان ذکر است: در صورت رعایت نکردن محدویت کرونا توسط  شهروندان گرامی و اصناف محدویت کرونا دوباره تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





تمدید محدودیت‌های کرونایی در بم

منبع: فــارس
?تمدید محدودیت‌های کرونایی در بم :اخبار استان کرمان ورزشیشهرستان بم