تلاش برای گره گشایی از مجتمع نیمه کاره رهاشده بین راهی کوثر

رییس کل دادگستری استان در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر،بر حل مشکلات این پروژه تاکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کاراست. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،حجت الاسلام حمیدی در این بازدید گفت: این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر سه استان، می تواندزمینه سفر امن و […]

رییس کل دادگستری استان در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر،بر حل مشکلات این پروژه تاکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کاراست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،حجت الاسلام حمیدی در این بازدید گفت: این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر سه استان، می تواندزمینه سفر امن و ایمن برای مسافران‌ هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان را فراهم کند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

کد ویدیو

 
 

رئیس کل دادگستری کرمان بر همکاری بانک ها به منظور گره گشایی از مشکلات این پروژه نیمه کاره تاکید کرد و گفت: در نشستی تخصصی مشکلات این مجتمع با بانک بررسی و راهکارهای رفع آنها اندیشیده خواهد شد.

وی اظهارداشت: سایر مشکلات این پروژه در حوزه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی نیز در نشست تخصصی بررسی خواهد شد.
حجت الاسلام‌حمیدی همچنین دربازدیداز مجتمع صنعتی شهرک سدید کرمان گفت امسال ۲۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان با ۸۱ مصوبه و بررسی ۶۵ پرونده برگزار شده است

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از تولید و اشتغال، از اولویت های اصلی قوه قضاییه به شمار می رود، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی بتواند نقش خود در حمایت از بخش های صنعتی و تولیدی به ویژه تولیدکنندگان ولایی، ارزشی و انقلابی را ایفا نماید‌.

بخشی دادستان کرمان هم گفت: در مجتمع بین راهی کوثر مشاهده شد که در سال ۹۶ هنوز سرمایه گذاری این پروژه کامل نشده که بانک سود مشارکت را برداشته و این امر موجب عدم تکمیل و بهره برداری آن شده است

مجتمع بین راهی کوثر در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیربنای بالغ بر چهار هزار مترمربع،شامل رستوران، آلاچیق، خدمات رفاهی،تعمیرگاهی، جایگاه سوخت، سوئیت های اقامتی نیمه ساخته رها شده است.

عدم پرداخت کامل تسهیلات بانکی و تحریم ها بر کشور موجب توقف عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۹۶ تاکنون شده است




تلاش برای گره گشایی از مجتمع نیمه کاره رهاشده بین راهی کوثر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تلاش برای گره گشایی از مجتمع نیمه کاره رهاشده بین راهی کوثر