تلاش اتاق بازرگانی کرمان برای واردات یک میلیون دُز واکسن کرونا

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: برای واردات یک میلیون دُز واکسن کرونا با مشارکت فعالان اقتصادی اعلام آمادگی کرده‌ایم تا این واکسن‌ها را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم. به گزارش فت فتو از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران از کرونا به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها […]


رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: برای واردات یک میلیون دُز واکسن کرونا با مشارکت فعالان اقتصادی اعلام آمادگی کرده‌ایم تا این واکسن‌ها را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران از کرونا به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها در استان کرمان نام برد و مطالبه‌گری برای آموزش، رعایت پروتکل‌ها و مطالبه از مسوولان در این زمینه را امری مهم خواند و اظهار کرد: کرونا اثرات مخربی بر اقتصاد دارد که در آینده مشخص می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از بهره‌وری در استان کرمان غفلت می‌شود، افزود: اقتصاد استان، اضمحلال منابع است و به قیمت نابودی منابع، آب و معادن تمام می‌شود، از نظر توسعه پایدار رتبه خوبی در سطح کشور نداریم و بهره‌وری شامل همه آحاد جامعه می‌شود.

طبیب‌زاده فرار سرمایه‌ها از کرمان را از دیگر مشکلات برشمرد و با بیان اینکه مهارت‌آموزی امری مهم است و اتاق بازرگانی هم به این بخش ورود کرده است، اظهار کرد: نیروهای دانشگاهی فاقد مهارت هستند و باید این فرهنگ ایجاد شود که بچه‌ها آموزش مهارت و زندگی را یاد بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه از ابتدای کرونا برای کاهش شیوع این‌بیماری با تولید ماسک و مشارکت برای واکسیناسیون افراد تلاش کرده است، خاطرنشان کرد: مدت‌هاست برای واردات یک میلیون دُز واکسن کرونا با مشارکت فعالان اقتصادی اعلام آمادگی کرده‌ایم تا این واکسن‌ها را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم اما هنوز نتوانسته‌ایم به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ق





تلاش اتاق بازرگانی کرمان برای واردات یک میلیون دُز واکسن کرونا

منبع:فــارس
? تلاش اتاق بازرگانی کرمان برای واردات یک میلیون دُز واکسن کرونا