تقدیر استاندار کرمان از پزشکان بیمارستان سیدالشهداء

به مناسبت اول شهریور ماه “روز پزشک” و به پاس قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان، استاندار کرمان از بیمارستان سیدالشهداء بازدید و با اهدای لوح تقدیر از پزشکان این مرکز درمانی تجلیل کرد. به گزارش “فت فتو” علی‌ زینی‌وند استاندار کرمان اول شهریور ماه و به مناسبت “روز پزشک” با همراهی سردار ناظری‌ […]

به مناسبت اول شهریور ماه “روز پزشک” و به پاس قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان، استاندار کرمان از بیمارستان سیدالشهداء بازدید و با اهدای لوح تقدیر از پزشکان این مرکز درمانی تجلیل کرد.

به گزارش “فت فتو” علی‌ زینی‌وند استاندار کرمان اول شهریور ماه و به مناسبت “روز پزشک” با همراهی سردار ناظری‌ فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری در بازدید از بیمارستان سیدالشهداء، با تبریک این روز به پزشکان و خداقوت به کادر بهداشت و درمان گفت: شرایط سخت کرونایی به نوعی شرایط جنگی است، سختی‌هایی که پزشکان طی دو سال گذشته کشیده‌اند از شرایط عملیات‌های جنگ هم سخت‌تر است.  

وی افزود: کادر بهداشت و درمان جان خود را فدا می‌کنند که جان مردم را نجات دهند و از مردم درخواست داریم به خاطر جان خودشان و کادر درمان، بیشتر مراعات کنند تا از این سختی عبور کنیم. 

استاندار کرمان عنوان کرد: نیروی انتظامی در سراسر کشور همراه و همگام با کادر پزشکی در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا حضور داشتند و مصوبات و محدودیت‌ها را با تمام توان اجرا کردند. 

زینی‌وند از نظم، ترتیب و آراستگی بیمارستان سیدالشهداء تقدیر کرد و گفت: این مجموعه درمانی در ایام‌ کرونا ۴۰ هزار نفر مراجعه کننده و ۲ هزار نفر بستری داشته است، تمام امکانات خود را بسیج کرده و در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی خدمات‌رسانی می‌کنند. 

استاندار کرمان ابرازکرد: بیمارستان سیدالشهداء در پیک اخیر همه تجهیزات را از جمله دستگاه اکسیژن‌ساز کامل کرده و پایاپای بیمارستان‌های استان خدمات‌دهی می‌کنند. 

براساس این گزارش، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان نیز در حاشیه این مراسم از بکارگیری تمام امکانات ناجا در راستای خدمت به سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا نام برد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر ماموریت‌های ذاتی خود در حوزه بهداشت و درمان هم در خدمت مردم است.

انتهای پیام/تاج الدینی




تقدیر استاندار کرمان از پزشکان بیمارستان سیدالشهداء

منبع:آرمـان
? تقدیر استاندار کرمان از پزشکان بیمارستان سیدالشهداء