تقدیر استاندار کرمان از شورایی که دنبال «بهانه بی‌خودی» نبود

کرمان – فت فتو – از جمله برنامه‌های استاندار کرمان در سفر روز دوشنبه خود به شهرستان بردسیر حضور در برخی برنامه های شهری بود که اظهارنظر علی زینی وند را درباره عملکرد شورای اسلامی این شهر در ابقای شهردار به همراه داشت. به گزارش فت فتو استاندار کرمان هنگام افتتاح بلوار شهید علیرضا خسروی در […]

کرمان – فت فتو – از جمله برنامه‌های استاندار کرمان در سفر روز دوشنبه خود به شهرستان بردسیر حضور در برخی برنامه های شهری بود که اظهارنظر علی زینی وند را درباره عملکرد شورای اسلامی این شهر در ابقای شهردار به همراه داشت.

به گزارش فت فتو استاندار کرمان هنگام افتتاح بلوار شهید علیرضا خسروی در بردسیر، ضمن قدردانی از عملکرد مدیریت شهری و شهردار بردسیر بویژه در نظافت شهری که از آن توصیف «شهر زنده و تروتمیز» داشت، به موضوع ابقای شهردار دوره قبلی شورا نیز اشاره کرد.

زینی وند خطاب به شهردار بردسیر گفت: تثبیت مدیریت شما و انتخاب مجدد به عنوان شهردار نیز جای تشکر و قدردانی از شورا دارد. شورای شهری که قدر یک مدیر پرتلاش و دلسوز را می داند دنبال بهانه بیخودی نیست تا با نگاه سیاسی یا تقسیم بندی های نادرست دیگر، به دنبال تغییرات غیر ضروری باشد.

استاندار همچنین از نقش موثر خیران در بهبود زیرساخت‌های شهرستان و در بخشهای مختلف از جمله ساخت و تجهیز مدارس در بخش آموزش، احداث و تجهیز کلینیک های تخصصی در بخش بهداشت و درمان و سلامت، احداث و راه اندازی زمین های چمن مصنوعی و کمک به احداث پارک ها و فضاهای تفریحی در شهرستان بردسیر نیز قدردانی کرد و عملکرد خیران و همچنین نقش صنایع را در ایفای مسئولیت اجتماعی‌شان ستود. 

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه گفت: خوشبختانه شهرستان بردسیر در سایه وحدت مدیران، از جمله امام جمعه و دیگر مسئولان اجرایی توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

شهباز حسن پور افزود: هیچ گونه اختلافی در این دو شهرستان (بردسیر و سیرجان) بین بخش های مختلف اجرایی وجود ندارد. بخش مهمی از کارها توسط بخش خصوصی دارد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت جهان فولاد تصمیم گرفته کار احداث دو مدرسه شش کلاسه را در شهرهای بردسیر و لاله زار انجام دهد که جمعا به مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

حسن پور در ادامه گفت:  با احداث این دو مدرسه، بردسیر دیگر به هیچ مدرسه ای نیاز ندارد و فضاهای آموزشی آن به طور کامل تکمیل خواهد شد. اتفاقات بسیار خوبی در حال رخ دادن است و تصمیم داریم در بردسیر و سیرجان به کمک خیرین تمام فضاهای آموزشی مورد نیاز را تکمیل کنیم.

وی گفت به ۷۰ درصد از دانش آموزان این دو شهرستان تبلت تحویل داده شده است؛ با کمک های خیران، ما از کمک های دولتی بی نیاز شده ایم و اگر دولت نیاز به کمک داشته باشد، آماده همکاری با دولت نیز هستیم.

در ادامه استاندار نیز ۲۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

به گزارش فت فتو در جریان سفر استاندار کرمان به بردسیر ۵۸ طرح ورزشی، کشاورزی، برق‌رسانی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان امروز (دوشنبه) به بهره‌برداری رسید که جزییات آنها را اینجا می توانید ببینید.

شهرستان بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.




تقدیر استاندار کرمان از شورایی که دنبال «بهانه بی‌خودی» نبود

منبع:ایرنـا
? تقدیر استاندار کرمان از شورایی که دنبال «بهانه بی‌خودی» نبود