تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان

با تلاش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و با موافقت وزیر، اختیارات وزارت راه و شهرسازی در راستای ساماندهی حاشیه شهر کرمان به بنیاد مسکن تفویض شد. به گزارش فت فتو، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اختیارات و وظایف مرتبط با مجوز‌های لازم برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان از […]

با تلاش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و با موافقت وزیر، اختیارات وزارت راه و شهرسازی در راستای ساماندهی حاشیه شهر کرمان به بنیاد مسکن تفویض شد.

به گزارش فت فتو، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اختیارات و وظایف مرتبط با مجوز‌های لازم برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان از این پس از راه و شهرسازی به بنیاد مسکن تفویض می‌شود تا با نظارت استاندار کرمان و در چارچوب مقررات قانونی، طرح ساماندهی شهرک صنعتی کرمان عملیاتی شود.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد؛ تسریع در صدور مجوز مرکز لجستیک بندر خشک به عنوان بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری جنوب شرق ایران که با توجه به مطالعات اولیه و اقدامات مقدماتی انجام شده با درخواست اینجانب و موافقت وزیر، تسریع در صدور مجوز‌ها برای اجرای این پروژه مهم اقتصادی استان کرمان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد حداکثر تا دو ماه آینده با حضور وزیر عملیات اجرایی این طرح در شهر کرمان اجرایی شود.

پورابراهیمی همچنین در این نشست گفت: استان و مرکز استان کرمان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اولویت قرار گیرد که در این راستا نیز مقرر شد مطالعات محدوده‌های متصل به گلزار شهدا و مجموعه آستان مقدس سپهبد شهید سلیمانی با اولویت اجرای پروژه‌های عمرانی و پروزه مسکن در دستور کار قرار گیردو این موضوع مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست مقرر شد، مطالعات منطقه سرآسیاب کرمان به عنوان یک محدوده و منطقه هدف برای اجرای پروژه‌های عمرانی و مسکن در محدوده گلزار شهدا انجام شود تا بتواند سریع تراین طرح‌های سرمایه گذاری عمرانی و مسکن مهر در این منطقه عملیاتی شود.




تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان