تعیین‌تکلیف ۱۴۳۸ خودروی توقیفی مواد مخدر در کرمان/ برگزاری مزایده تا پایان سال‌

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: در فرصت ۴۰ روزه تا پایان سال فرایند مزایده و فروش این خودروها انجام خواهد شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: در فرصت ۴۰ روزه تا پایان سال فرایند مزایده و فروش این خودروها انجام خواهد شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی مواد مخدر کرمان با گرامیداشت ایام ‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیرو بازدید رئیس قوه قضائیه از پارکینگ خودروهای توقیفی موضوع مواد مخدر در کرمان، کارگروه ویژه‌ای برای تعیین تکلیف این خودروها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده این خودروها مورد بازخوانی قرار گرفته است، گفت: اقدامات بسیار خوبی در راستای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مواد مخدر در کرمان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر از مجموع دو هزار و ۳۰۰ خودروی موجود در این پارکینگ، هزار و ۴۳۸ خودروی مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا نسبت به تعیین تکلیف خودروهای سبک و سنگین توقیفی اقدام شده است، افزود: در فرصت ۴۰ روزه تا پایان سال جاری، فرایند مزایده و فروش این خودروها از سوی سازمان‌های مربوطه انجام خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: در صورت عدم اجرای وظایف دستگاه‌ها درباره مزایده و فروش این خودروها، دستگاه قضایی براساس قانون نسبت به فروش آنها اقدام کرده و وجه حاصل از فروش نیز در حساب امانی دادگستری نگهداری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ در هر فصل ۴۰۰ خودرو تعیین تکلیف شده و به فروش خواهد رسید تا از دپوی خودروها جلوگیری شود، گفت: بیش از ۹۰ درصد خودروهای توقیفی به نفع دولت ضبط می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




تعیین‌تکلیف ۱۴۳۸ خودروی توقیفی مواد مخدر در کرمان/ برگزاری مزایده تا پایان سال‌

منبع: تسنــیم
? تعیین‌تکلیف ۱۴۳۸ خودروی توقیفی مواد مخدر در کرمان/ برگزاری مزایده تا پایان سال‌