تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

مدارس شهرستان‌های انار و زرند بر اثر خیزش ریزگرد‌ها و آلودگی هوا تعطیل شد به گزارش فت فتو ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس شهرستان‌های انار و زرند در تمامی دوره‌های تحصیلی بر اثر خیزش ریزگرد‌ها و آلودگی هوا تعطیل شد.  مهران باهری با اعلام این […]

مدارس شهرستان‌های انار و زرند بر اثر خیزش ریزگرد‌ها و آلودگی هوا تعطیل شد

به گزارش فت فتو ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس شهرستان‌های انار و زرند در تمامی دوره‌های تحصیلی بر اثر خیزش ریزگرد‌ها و آلودگی هوا تعطیل شد.

 مهران باهری با اعلام این خبر گفت: به علت خیزش گرد و خاک و آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های انار و زرند در همه دوره‌های تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

وی افزود: مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های منطقه کشکوئیه نیز به علت آلودگی هوا تعطیل شد و مدارس با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری بیان کرد: مدارس شهرستان رفسنجان نیز با توجه به آلودگی هوا با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم خاصی اتخاذ نشده است گفت: هرگونه تعطیلی و یا تاخیر در روند فعالیت مدارس در اسرع وقت از طریق صدا و سیما و پورتال اداره کل آموزش و پرورش به اطلاع هم استانی‌های رسانده می‌شود.

همچنین طوفان مدارس فهرج را تعطیل کرد.
محمود کدوری معاون عمرانی فرمانداری فهرج گفت : بعلت وزش طوفان و نامساعد بودن هوا مدارس فهرج تعطیل شد.




تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تعطیلی برخی مدارس استان کرمان