تعطیلی ادارات جیرفت دو ساعت دیگر تمدید شد

فت فتو/کرمان فرماندار جیرفت گفت: با توجه به تداوم ریزگردها در این شهرستان شروع کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر اعلام شده مجدداً تا دو ساعت دیگر تمدید شد. ابوذر عطا پور وزیری فرماندار جیرفت با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود ریزگردها در شهرستان جیرفت ادارات این شهرستان امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ که […]

فت فتو/کرمان فرماندار جیرفت گفت: با توجه به تداوم ریزگردها در این شهرستان شروع کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر اعلام شده مجدداً تا دو ساعت دیگر تمدید شد.

ابوذر عطا پور وزیری فرماندار جیرفت با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود ریزگردها در شهرستان جیرفت ادارات این شهرستان امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ که با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند مجدد ا تا ساعت ۱۱ تمدید شد. 

 وی افزود: اما امتحانات مدارس برقرار است و لازم است مدیران مدارس از حضور دانش اموزان در حیاط و فضای باز مدارس ممانعت کنند.

عطاپور بیان کرد: تعطیلی یک روز کامل ادارات  در حوزه اختیارات فرماندار شهرستان نیست و بایستی هئیت دولت برای آن تصمیم بگیرد.

به گزارش فت فتو، از شب گذشته وضعیت ناسالم هوا در جیرفت به علت بروز گردو غبار و ریزگردها به وجود آمده است سبب  که همچنان  در وضعیت ناسالم قرار دارد وجود سامانه پایش آلایندگی هوا به توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از ضروریات است.

انتهای پیام




تعطیلی ادارات جیرفت دو ساعت دیگر تمدید شد

منبع: ایـسنا
? تعطیلی ادارات جیرفت دو ساعت دیگر تمدید شد